آرشیو دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۳
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

بعد از موفقیت 2 فیلم تازه

کورانا به دنبال «کیشور کومار»

به دلیل موفقیت مالی دو فیلم تازه اش، آیوشمن کورانا به دنبال بازی در نقش کیشور کومار است. این بازیگر جوان هندی، رسما اعلام کرد که می خواهد روی پرده سینما در نقش خواننده بزرگ و سرشناس کشورش ظاهر شود. هنوز معلوم نیست او خودش را نامزد بازی در فیلمی کرده که عامر خان قصد تولید آن را دارد یا به دنبال پروژه مستقل و متفاوتی است.

مدتی قبل عامرخان خبر از ساخت درامی شرح حال گونه درباره کیشور کومار داد. اما بعد از آن، هیچ خبری از شروع کار تولید آن نشد. حالا آیوشمن کورانا می گوید بالیوود باید فیلمی در تقدیر از این خواننده کلاسیک بسازد و او قصد بازی در آنرا دارد. البته تهیه کنندگان هندی هم از این درخواست حمایت کرده و گفته اند مایل هستند ایفای نقش کیشور را به دست کورانا بسپارند.

دلیل این حمایت، موفقیت بالای مالی دو فیلم آخر آیوشمن است. طی ماه گذشته دو فیلم از این بازیگر، به روی پرده سینماهای هند رفت.

درام دلهره آور «ملودی کور» (درباره جوان آهنگسازی که متهم به قتل می شود) و کمدی طنز انتقادی خانوادگی «مبارک باشه» (داستان جوانی که خجالت زده باردار شدن مادر میانسال خود است) توانستند با هزینه های تولید متوسط 30 و 25 کروری خود، به فروش هایی 66 و صد کروری در جدول گیشه نمایش سینماهای هند دست پیدا کنند. تحلیل گران اقتصادی سینما از موفقیت پی در پی کورانا در بازار نمایش فیلم ابراز شگفتی کردند. /بالیوود هنگاما