آرشیو دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# لبنیات نیست

سوادکوهی از فیروزکوه:

کارخانه های لبنی تولیدات خود را کاهش داده و همین امر باعث گرانی مواد لبنی شده و نتیجه آن متضرر شدن مصرف کننده است.

# مهاجرت روستا

پیرمحمدی از تبریز:

در خیلی از روستاهای استان آذربایجان شرقی توان کارآفرینی و دامداری وجود دارد، ولی نبود حمایت دولتی باعث کوچ مردم از روستاها به شهرها شده است.

# جنگل زغال

آهنگران از نور:

سودجویان برای تهیه زغال، درختان جنگل نور را قطع می کنند که این کار باعث تخریب جنگل و ضربه به محیط زیست شده است. متاسفانه از سوی مسوولان اقدامات پیشگیرانه هم صورت نمی گیرد.

# احترام ارباب رجوع

شهری نژاد از کردکوی:

از ریاست و کارکنان اداره برق شهرستان کردکوی بابت تکریم ارباب رجوع و تلاش های شبانه روزی برای قطع نشدن برق کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# بسته حمایت

میرآن از کرج:

از دولت محترم درخواست می شود تا نسبت به مشمولان طرح بسته حمایتی اطلاع رسانی بیشتری داشته باشد.

# کتاب درسی

صائمی از تهران:

استفاده از کتب درسی که معلمان به دانش آموزان تحمیل می کنند، عادی شده و آموزش و پرورش نیز هیچ موفقیتی در ممانعت از این اقدام نداشته است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 28 مهر 1397 با عنوان «پله برقی مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با عنایت به این که مسوولیت نصب پله های برقی در ایستگاه ها با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) است، اما شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، موضوع را با این شرکت مطرح نموده و به شکل مستمر در حال پیگیری نصب و راه اندازی پله برقی در ورودی جدید ایستگاه شادمان است. لازم به توضیح است که دو دستگاه پله برقی پاگرد بالایی تهیه شده و نصب آن منوط به تهیه دو دستگاه ورودی از سالن فروش بلیت به تراز منفی یک است.