آرشیو یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۲۲۴
صفحه آخر
۱۶

نشست روز

رونمایی ما و جهان اساطیری

مراسم رونمایی از کتاب «ما و جهان اساطیری» برگزار می شود. کتاب «ما و جهان اساطیری» حاصل گفت وگوی هوشنگ گلشیری با مهرداد بهار است که به همت باربد گلشیری از سوی انتشارات نیلوفر منتشر شده است.

مراسم رونمایی این کتاب با سخنرانی ابوالقاسم اسماعیل پور، یونس تراکمه و باربد گلشیری روز دوشنبه ساعت چهار بعدازظهر در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی ایران برپا می شود

«حکایت بلوچ» در کتابخانه ملی

مجموعه هفت جلدی «حکایت بلوچ» تالیف محمود زندمقدم، دوشنبه 14 آبان در کتابخانه ملی رونمایی می شود.

آیین بزرگداشت محمود زندمقدم، نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت و رونمایی از مجموعه هفت جلدی وی با عنوان «حکایت بلوچ»، ساعت 10 صبح دوشنبه 14 آبان ماه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود. زندمقدم از سال 50 تا 57 به عنوان کارشناس سازمان برنامه و بودجه، همکار وزارت نیرو در مطالعه طرح های آبی، رییس دفتر برنامه و بودجه در زاهدان و مسوول مرکز مطالعات و پژوهش های خلیج فارس و دریای عمان در استان سیستان و بلوچستان مشغول بوده است.

«عایشه کولین» در تهران

نشست مطبوعاتی عایشه کولین نویسنده ترک امروز برگزار می شود. عایشه کولین نویسنده مطرح ترک و نویسنده کتاب «وداع» که چند روزی است به ایران سفر کرده امروز در نشست مطبوعاتی از ادبیات و نویسندگان ترک سخن می گوید. این نویسنده به دعوت مجموعه فرهنگی کوله بار سفر، با انگیزه تبادل فرهنگی نویسندگان و شاعران ترکیه با اهالی فرهنگ ایران به کشورمان سفر کرده است. از جمله برنامه های مجموعه فرهنگی مذکور، فراهم کردن فرصت متقابل برای حضور نویسندگان ایرانی در ترکیه است.

این برنامه از ساعت 12 در مجتمع تجاری کوروش برگزار می شود.