آرشیو سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۲
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ اینترنت کند ADSL مخابرات / آقای عبدی - کرج: چند ماه پیش از شرکت مخابرات کرج اقدام به خرید ADSL با سرعت 8 مگابایت کردم که بابت آن ماهیانه 50 هزار تومان پرداخت می کنم ولی بعد از استفاده متوجه شدیم که سرعت اینترنت بیشتر از 4 مگابایت نیست و با پیگیری از مخابرات کرج مسئولان مربوطه اعلام کردند که اصلا در منطقه شما سرعت بالاتر از 4 مگابایت قابل استفاده نیست. سوال من این است که وقتی زیرساخت یک شبکه فراهم نیست چرا مخابرات اقدام به فروش اینترنت با سرعت 8 مگابایت می کند. متاسفانه این مشکل همچنان ادامه دارد و مسئولان هم جواب قانع کننده ای به ما نمی دهند.

■ زابل را دریابید / علی طلایی: اینجانب از سیستان و بلوچستان شهرستان زابل تماس می گیرم. شهر ما مشکلات زیاد و حادی دارد، شهر ما به خاطر مشکلات در حال خالی شدن از سکنه است. لطفا مسئولان فکری به حال این منطقه کنند.

■ درخواست جهت بازنگری در پرداخت یارانه ها / احمد ربانی: بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم و پیشنهاد دارم در پرداخت یارانه به قشر آسیب پذیر جامعه و دهک پایین بازنگری شود و یارانه دهک های بالا حذف و به یارانه دهک های پایین افزوده شود تا گوشه ای از مشکلات مالی این قشر از جامعه حل شود.

■ گرفتار سهام پردیسبان شده ام / اکبر فرجی: چند سال است که سهام پردیسبان را خریداری کرده ام ولی نه سودی به ما می دهند و نه اصل پول را برمی گردانند. به هر کجا هم که مراجعه می کنم هیچ کس پاسخگو نیست. من بیمار و مستاجر هستم و به این پول شدیدا نیاز دارم ولی هیچ کس جواب درستی به ما نمی دهد. از مسئولان درخواست دارم در این باره اقدام کنند.

■ کنتور آب مستقل برای آپارتمان ها / محمد شفیعی نیا - همدان: از وزیر محترم نیرو درخواست داریم برای آپارتمان های بالای 10 سال هم کنتور مجزای آب در نظر گرفته شود چون خیلی از مشکلات آپارتمان نشینی مربوط به دعواهای مشترکین به خاطر پرداخت سهم آب بهاست. با این کار در مصرف آب هم صرفه جویی می شود.

■ تشکر از آموزش و پرورش / آقای غلامی: ابتکار آموزش و پرورش در پخش مسابقه فوتبال در مدارس کار بسیار پسندیده و بجایی بود و باعث نشاط و شادابی بچه ها شد لذا از این ابتکار آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می کنم.

جوابیه

■ پاسخ به درخواست یک شهروند برای استقرار اورژانس در ایستگاه های مترو / محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل مترو تهران – در پاسخ به درخواست یک شهروند در شماره 1 آبان روزنامه ایران با عنوان درخواست اورژانس برای ایستگاه های مترو ضمن تشکر از این مسافر گرامی به اطلاع می رساند مطابق با آیین نامه ساماندهی پوشش فراگیر خدمات فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی کشور، مصوب هیات وزیران سال 86 متولی اصلی امدادرسانی و ارائه خدمات فوریت های پزشکی در سطح شهر تهران اورژانس 115 است. در حال حاضر با توجه به توافقنامه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با مرکز فوریت های اورژانس 115 تهران تمامی ایستگاه ها و اماکن مترو تحت پوشش آن مرکز بوده و به نحو احسن از خدمات ایشان بهره می برد. لازم به توضیح است که تماس پرسنل شاغل در شرکت بهره برداری مترو در بدو استخدام آموزش های لازم فوریت های پزشکی را گذرانده اند و این موضوع در مشاغل حساس که ارتباط مستقیمی با مسافران گرامی دارند در بازه های زمانی مشخص بازآموزی لازم انجام می پذیرد. همچنین تمامی ایستگاه ها و اماکن اداری و فنی شرکت مجهز به تجهیزات امدادی و جعبه های کمک های اولیه هستند که از سوی کارشناسان حوزه HSE شرکت در بازه های زمانی یک ماهه مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به شارژ مجدد آنها اقدام می شود.