آرشیو پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۶۰
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده جانباز طلایی

مهدی علیزاده جانباز و آزاده طلایی کاروان پاراآسیایی دردیدار با رهبر معظم ، مدال خود را به ایشان تقدیم کرد و رهبر انقلاب پس از لحظاتی مدال طلای این ورزشکار را به خودش هدیه کرد.

شناخت از تیم کی روش

سرمربی ترینیداد وتوباگو گفت: فلسفه بازی کی روش را می شناسم و می دانم تیم ملی ایران با چه شیوه ای بازی می کند. لورنس گفت: امیدوارم دراین هوای خیلی خوب و فوق العاده بازی تماشایی را شاهد باشیم. ایران تیم خیلی خوبی است .

دعوت از مربیان لیگ

فدراسیون فوتبال از مسئولان و سرمربیان تیم های لیگ برتر جهت تماشای دیدار تیم ملی برابر ترینیداد و توباگو که از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.

مربی ذوب آهن برکنار شد

هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به دوران حضور امید نمازی به عنوان سرمربی این تیم پایان داد.ذوب آهن هم اکنون با 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برترقرار دارد.

عذر خواهی دوباره از شفر

فرشید اسماعیلی بعد از10 روزکه با نظرشفر ازحضوردرتمرینات استقلال محروم شده بود دیروز به تمرینات تیمش بازگشت.این بازیکن بعد ازعذر خواهی دوباره از سرمربی تیم درتمرینات حضورپیدا کرد.

پیشکسوت کاراته درگذشت

علی موثق از پیشکسوتان کاراته و مربی اسبق تیم ملی و دایی سعید فرخی از ملی پوشان اسبق، بعد از تحمل سختی بیماری سرطان دیروز به دیار باقی شتافت.

تحویل جام به پرسپولیس

جام قهرمانی سوپرجام طی مراسمی در سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اهدا شد. دیدارسوپرجام قرار بود در مردادماه بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال قهرمان جام حذفی برگزار شود که به دلیل عدم حضور استقلال در این مسابقه تیم پرسپولیس با رای کمیته انضباطی و تایید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به عنوان برنده این مسابقه معرفی شد.

یوسفی مدال برنز گرفت

علی اکبر یوسفی درحالی به مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان دست یافت که چهار نماینده پنج وزن اول ایران درکسب مدال ناکام بودند.