آرشیو شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۶۱
ورزش
۱۱

گوناگون

ترابی با تیم ملی می رود

مهدی ترابی بازیکن تیم ملی در جریان بازی مقابل تیم ملی ترینیداد دچار مصدومیت شد واززمین بازی بیرون رفت اما مصدومیت ترابی جدی نیست واین بازیکن همراه با سایر ملی پوشان راهی قطر خواهد شد .

مدال آوری رئیس فدراسیون

دررقابت های نجات غریق قهرمانی جهان دراسترالیا تیم ملی کشورمان متشکل ازنوری،ناظری، آشتیانی و قدسی نژاد موفق شد . با پشت سرگذاشتن همه رقبا ودررقابتی حساس و نزدیک با نماینده ایتالیا در جایگاه نخست قراربگیرد و صاحب مدال طلا شود.این مدال درحالی به نام ایران ثبت شد که ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیزدرترکیب این تیم قرار داشت، این برای اولین باردرتاریخ ورزش کشورمان است که یک رئیس فدراسیون که مدیریت فدراسیون را برعهده دارد به عنوان ملی پوش نیزدرترکیب تیم قراربگیرد ومدال آوری کند.

گلزن تیم ملی جبران کرد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترینیداد ، درورزشگاه آزادی برگزارشد که ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.کریم انصاری فرد که دردقیقه 31 این دیدار پنالتی را از دست داده بود، دردقیقه 50 با شوتی از پشت محوطه جریمه تک گل تیم ملی را به ثمر رساند.

خداحافظی رونی از تیم ملی

تیم ملی انگلیس در یک بازی دوستانه به مصاف آمریکا رفت و با سه گل پیروز شد با این حال مهم ترین اتفاق این بازی خداحافظی وین رونی بود.برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس در حالی برای آخرین بار با پیراهن کشورش به میدان رفت که در 120 بازی توانست 53 گل به ثمر برساند.

استارت تیم ملی بسکتبال

اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی از امروز آغاز می‎شود.تیم ملی کشورمان 9 آذربه مصاف استرالیا خواهد رفت سپس عازم مانیل می شود تا 12 آذرماه دیدار برگشت مقابل تیم ملی فیلیپین را برگزارکند.

پرسپولیس جشن می گیرد

مسئولان باشگاه پرسپویس برای تحویل کاپ قهرمانی سوپرجام و همچنین نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قصد برگزاری جشن دارند که به زودی آن را برگزارخواهند کرد.

4 ایرانی در تیم منتخب قاره

درتیم منتخب تاریخ جام ملت های آسیا نام چهار بازیکن ایرانی با سرمربیگری مهاجرانی دیده می شود. مرحوم حجازی، مهدوی کیا، کریمی و دایی دراین رای گیری به ترتیب عناوین بهترین دروازه بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا را به خود اختصاص دادند.