آرشیو شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۶۱
ورزش
۱۱

خبر

قهرمانی کمانداران ارتش در جهان

تیم نیروهای مسلح ایران درنخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز ، قهرمان شد. پس ازکمانداران ایران، تیم های روسیه و چین عناوین دوم و سوم را به دست آوردند. تیم ایران با حضور 15 ورزشکار زن و مرد دردوبخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی قهرمان این مسابقات شد.این مسابقات به عنوان اولین دوره با شرکت هفت تیم شامل کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درتهران برگزارشد.

شفر به دنبال مربی خارجی

سرمربی استقلال درخواست جذب یک مربی خارجی را به این باشگاه ارائه کرده است. استقلال روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند، این تیم در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و در جام حذفی هم با شکست مقابل سایپا حذف شد.یکی از انتقادهای که دراین فصل به سمت شفر روانه شد، نداشتن یک دستیار قدرتمند روی نیمکت آبی پوشان بود.

تاج در فوتبال ماندنی شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد. صالحی امیری گفت : فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج نشان می دهد عملکرد فدراسیون در سال های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.ودرآستانه جام ملت های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

خوزستان به مقام اول رسید

رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه الف در آبادان برگزار شد و در پایان تیم های خوزستان، فارس و البرزبه ترتیب به عنوان های اول تا سوم رسیدند.