آرشیو دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۳
شهرستان ها
۷

چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات کشور در یزد برگزار می شود

یزد - خبرنگار کیهان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد گفت: چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات کشور با حضور استان های یزد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی در یزد برگزار می شود.

مجید جوادیان زاده افزود: چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها با حضور استان های یزد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی با داوری اساتید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

رئیس چهارمین جشنواره منطقه ای کشور با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارکننده این جشنواره می باشد، عنوان کرد: این جشنواره با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی خانه مطبوعات یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت دستگاه های استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت تمام الکترونیک، خاطرنشان کرد: روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری، مدیران مطبوعات و رسانه ها و نویسندگان حداکثر تا 30 آبان ماه 1397 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی

yazd.pressfestival.ir آثار خود را در رشته های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، مصاحبه، گزارش، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه بارگزاری کنند.