آرشیو چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۳۲۹۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

پیشنهادی برای ایران خودرو داشتم؛ درباره مشکلی که کار را برای سارقان خودروها راحت تر می کند و می توانند خیلی راحت ECU سمند و 405 را باز کنند. ابتدایی ترین کار و کم هزینه ترین کاری که می شود کرد تا امنیت این خودروها بیشتر شود، این است که ایران خودرو سیم کشی این ماشین ها را جمع کند و ECU را از داخل کاپوت به داخل اتاق بیاورد. مثلا خودروی پراید ECU را پشت کیلومتر گذاشته و این خیلی ایمن تر است. آن قدر که هیچ دزدی سراغ ECU ماشین پراید نمی رود! فقط کافی است ایران خودرو نیم متر به سیم کشی هایش اضافه کند و ECU را داخل اتاق نصب کند. بعدش هم لازم است پیچ های پشت کیلومتر و ECU را از چند نوع مختلف انتخاب کنند که بازکردن این قطعات زمان برتر شود و کار بازکردن آنها برای دزد سخت تر. به همین راحتی!

رسولی

ترافیک آزاردهنده جاده دماوند: سه شنبه 15 آبان ماه ساعت 19 از پردیس و از جاده دماوند به فیروزکوه رفتیم، پنج ساعت در ترافیک آزاردهنده جاده دماوند معطل شدیم. این اولین بار نیست مردم در جاده ها گرفتار ترافیک می شوند. افرادی که محل سکونتشان فیروزکوه و محل کارشان تهران است، برای رفت وآمد به محل کار و بازگشت مشکلات ترافیکی را تحمل می کنند. مردم هم به محض اینکه چند روز تعطیلی و بین التعطیلی می شود، راهی جاده ها می شوند! آیا مسئولان برای رفع مشکل ترافیک جاده ای هیچ طرح و برنامه ای ندارند؟

سیدمحمد علوی

اتوبوس ها بخاری ها را روشن کنند: صبح ها که هوا سرد است، برخی رانندگان اتوبوس شرکت واحد خط بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر از روشن کردن بخاری ها خودداری می کنند و یک لنگه از در جلو را هم باز می گذارند، مسافران از سرما می لرزند. مسافران از مسئولان شرکت واحد تقاضای رسیدگی دارند.

از مسافران دائمی تهران

آب گرفتگی: در ایستگاه متروی شهید حقانی به طرف پایانه اتوبوس رانی شرکت واحد، هنگام بارندگی آب گرفتگی ایجاد می شود و مسافران مترو به سختی رفت وآمد می کنند. از مدیرعامل مترو تقاضای بازدید و رفع مشکل محل یادشده را داریم.

حمید قندالی