آرشیو دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* هفته وحدت امسال نیز نشان داد شیعیان و اهل سنت هیچ گاه اجازه نخواهند داد توطئه های کثیف خارجی برادری میان آن ها را دچار مخاطره کند.

2703—021

* حامیان مذاکره با آمریکا چرا در مقابل اهانت ترامپ به 80 میلیون ایرانی سکوت کرده اند؟

8835—021

* برای چندمین بار است که مقامات بی ادب آمریکایی به مردم شریف ایران اهانت می کنند. اگر وزارت امور خارجه و دولت در موارد قبل پاسخ قابل درخوری به این غارتگران بین المللی می دادند آنان جرات نمی کردند سخنان گستاخانه را تکرار کنند.

4610—0902

* آقای ظریف، گویا مطلع نیستید که پولشویی گسترده در وزارت نفت به شکل پاداش های نجومی به مدیران نفتی و… که در 5 سال اخیر اتفاق افتاده است کثیف ترین پولشویی و فساد پولی می تواند باشد. بدین خاطر که نفت یک صنعت ملی است نه صنعتی فامیلی و خودمانی. واقعا امثال اینها چه ربطی به CFT داشت که نابودی مقاومت منطقه را تعقیب می کند؟

1700—0936

* این شورای شهر شهرداری انتخاب کرده که تاکید می کند باید مدیر برای شهر تهران از خارج وارد کشور کنیم! شورای شهر در حالی انتخاب کرد که قبلا این نظرات را از او شنیده بود. براساس این انتخاب اعضای کنونی شورای شهر، هر کدام باید یک مدیر خارجی را به جای خودشان بیاورند زیرا انگار این جریان به طور کلی از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است.

7472—021

* آپارتمان در منطقه میدان حر سابق متری 4 میلیون تومان خرید و فروش می شد اما مدیریت غلط دولت قیمت آن را در حال حاضر به متری 12 میلیون تومان رسانده است و مهم تر اینکه این مورد زجرآور در مدت زمان 4 ماه رخ داده است. درخت های باغ برجام ناگهان و به همین سرعت به بار نشست!

5608—021

* در 5 سال گذشته عامل اصلی تعطیلی اکثر کارخانه ها ضعف مدیریتی بوده است و به تحریم ها ارتباط چندانی نداشته است. پس به سادگی می توان نتیجه گرفت که دولت در مدیریت دچار خلا بزرگی است که تا به حال کوششی برای پرکردن آن نکرده است.

2914—0912

* دولت موظف بود در همان روزهای ابتدایی اعتراضات کارگران زحمتکش نیشکر هفت تپه به خواسته آنان توجه و رسیدگی کند اما به گونه ای رفتار کرد که کارگران احساس کردند دولت توجهی به آنان ندارد!

0764—0938

* درآمد ماهیانه بنده 900 هزار تومان است. در حال حاضر ارزش این پول بر اساس تغییر قیمت کالاهای ضروری به کمتر از 300 هزار تومان رسیده است. آیا سبد کالا می تواند این کاستی را جبران کند یا می بایست در بحث مدیریت اصلاحاتی صورت پذیرد؟ کاش دولت مسیر حضور مدیران انقلابی را هموار کند.

9452—0912

* زمان آن فرارسیده است که نیروهای نظامی بیگانگان از خلیج فارس برای همیشه خارج شوند زیرا موشک های سپاه پاسداران ایران اسلامی برای نابودی دشمن آرام و قرار ندارند و نمی توانند تحمل کنند دشمنان، مردم ایران اسلامی را تحت فشار شدیدترین تحریم قرار دهند و از سویی آزادانه در منطقه ماجراجویی کنند.

9715—021

* تا به امروز دشمنان هرچه در توان داشتند بر علیه ملت ایران بکار گرفته اند ولی متعجبم که چرا برخی از مسئولین دولتی نسخه ضد ایرانی غرب را در داخل تجویز می کنند!

4395—0919

* دولت در مهار گرانی اجناسی که اصلا ربطی به تحریم نداشته عاجز بوده است که این موضوع خطری به مراتب جدی تر از تحریم ها است، ضعف مدیریتی در دولت مهلک ترین خودتحریمی است که می تواند خسارتی جبران ناپذیر برای مردم به همراه داشته باشد که رشد بیکاری، فقر و… نمونه ای از آن است.

خوبرو

* صنعت خودروسازی کشور آنقدری که از سوی خودروسازان داخلی تحریم شد، شرکت های بدنام غربی تاثیرگذار نبودند! ورود قطعات یدکی از خارج، وابستگی به خودروسازان خارجی، احترام نگذاشتن به حقوق مشتریان، کیفیت پایین و قیمت نجومی خودروهای به اصطلاح تولید داخل و مهم تر از همه بیکار شدن تعداد زیادی از کارگران شاغل در صنعت خودروسازی کشور است.

8875—0901

* درخصوص سبد کالا افرادی هستند که عضویت در بهزیستی یا کمیته امداد ندارند و حق بیمه ای هم در سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکردند و صرفا اینها موجب شده سبد کالا به آنان تعلق نگیرد. از دولت تقاضا دارم برای جلوگیری از تضییع حق این عده برنامه اش را اعلام کند.

3767—0919

* برای چندمین بار بود که شنیدیم چند شرکت محصولات لبنی متخلف جریمه شده اند. اما هر بار که این خبر را شنیدیم در چند روز بعد شاهد رشد قیمت محصولات لبنی بوده ایم! فرمول جریمه این شرکت های متخلف چگونه است که به جای تعادل در قیمت ها، افزایش قیمت نتیجه آن می شود!

3885—021

* شایسته است هم زمان با توسعه خطوط ریلی راه آهن به توسعه کیفی نیز توجه شود تا در آینده این خطوط و خطوط قبلی با مشکل مواجه نشوند و سرعت قطارها مثل قطار تهران - مشهد از 12 ساعت به زیر 5 ساعت کاهش یابد.

9284—0912

* برای تردد در مسیر باغستان اسلامشهر به تهران باید ساعت ها معطل اتوبوس بود و در هنگام شب باید کرایه های سرسام آوری را به دلیل نبود اتوبوس به رانندگان خودرو شخصی داد. از مسئولین درخواست رسیدگی دارم.

3013—021

* در مسیر اتوبان تهران - پردیس هیچ گونه چراغ روشنایی نصب نشده است و این موضوع باعث رخ دادن تصادفات متاثرکننده بسیاری شده است. با توجه به عوارضی که از خودروهای عبوری دریافت می کنند شهروندان انتظار دارند خدمات مناسبی هم ارائه دهند.

5934—0912

* رئیس جمهور اظهار می دارد مدیر پروازی نداریم. برای اطلاع ایشان عرض می کنم فرماندار جوان شهرستان […] استان اصفهان شنبه با هواپیما می آید و چهارشنبه برمی گردد! یعنی آقای فرماندار از 7 روز هفته 3 روز در محل کار خویش نیست!

یک هم وطن از استان اصفهان

* سازمان نظام پزشکی به همه فارغ التحصیلان دانشکده های پزشکی شماره نظام پزشکی و اجازه کار می دهد و به علم آنان احترام می گذارد ولی کانون وکلا جلوی کار دانش آموختگان رشته حقوق را می گیرد و شرط امتحان و آزمون می گذارد. با این حال امتحان هم برگزار نمی کند! چرا؟!

6273—0912

* اورژانس اعلام می کند ظرف 12 دقیقه ماموران به محل حادثه می رسند اما در حادثه ایست قلبی نوجوان 14 ساله در مدرسه ای در حوالی شهرستان برخوار اصفهان آمبولانس اورژانس با 40 دقیقه تاخیر به محل حادثه رسید و آن نوجوان هم مرحوم شد!

1126—0913

* آیا قرار نیست به وضعیت گداها و دست فروشان خردسال و دختران جوان در بزرگراه ها و چهارراه ها به ویژه عصرها در چهارراه پارک وی و… سر و سامانی داده شود؟!

2846—0935 و 0220—0935