آرشیو دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۸
شهرستان ها
۷

رونمایی از تولیدات سمعی و بصری صدا و سیمای قم

قم- خبرنگار کیهان: طی مراسمی تولیدات سمعی و بصری صدا و سیمای مرکز قم به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

در این مراسم که قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور حضور داشت مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم طی سخنانی در مورد حوزه های مختلف اعم از سیما، صدا، خبر، فضای مجازی، برون مرزی، پژوهش و موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پوشش 27 شبکه تلویزیونی کشور، 19 شبکه رادیویی، 17 رادیو نما و 13 رادیوی اف ام از مهم ترین دستاوردهای حوزه فنی بوده است به گونه ای که هم اکنون 99 درصد جمعیت استان قم تحت پوشش قرار گرفته اند.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر به معرفی تولیدات این مرکز در حوزه های مختلف پرداخت و به برخی از مهم ترین برنامه های تولید شده اشاره کرد و گفت: سریال شهید زین الدین، سریال 19 دی، کارنامه، در کوچه سار انقلاب، چهل گاه، شاهراه، قم قیام، انیمیشن تا رهایی، تریبون آزاد، صدای انقلاب، مسابقه بشنو و بگو، فانوس، خدیجه انقلاب، تولید گزارش های خبری و مستند از استان، تولید 15 قطعه موسیقی از جمله برنامه های تولیدشده مرکز قم ویژه این ایام است.

وی مخاطبان سیمای مرکز قم را حدود 55 تا 65 درصد و رادیوی قم را 15 تا 20 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: مخاطبان خبر مرکز قم بیش از 70 درصد است.