آرشیو دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۸
شهرستان ها
۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی خبر داد: تصویب 40 طرح با اعتبار دو هزار و 226 میلیارد تومان در آذربایجان غربی

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: 40 طرح با اعتبار بالغ بر 2 هزار و 264 میلیارد تومان تصویب شد که هزار و 128 میلیارد تومان آن از طریق بودجه عمومی تامین می شود.

ناصر پر، افزود: این طرح ها اغلب در حوزه های بهداشت و درمان، حمل ونقل، آموزش عالی، منابع آب و کشاورزی است و همچنین طرح هایی در ارتباط با گردشگری، ورزش، عمران و بازرگانی نیز به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان آیت الله خویی و افتتاح آن در دهه فجر، تکمیل بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه با 40 میلیارد تومان اعتبار و توسعه بیمارستان های شاهین دژ، سلماس، اشنویه و نقده از جمله این طرح ها است. وی آب رسانی به 254 روستا، تکمیل ورزشگاه مهاباد، اختصاص اعتبار برای رشد علمی پارک علم و فناوری استان، حذف 300 کلاس درس کانکسی با اختصاص 50 میلیارد تومان، ایجاد موزه برای مجموعه فرهنگی تخت سلیمان و قره کلیسا، تکمیل راه اصلی قطور به خوی با 15 میلیارد تومان اعتبار و تکمیل آزادراه ارومیه به تبریز با اعتبار 150 میلیارد تومان را از دیگر مصوبه های سفر روحانی برشمرد. حضرتی پر با بیان اینکه در بخش کشاورزی تکمیل شبکه رودخانه های مرزی و آبیاری تحت فشار 2 هزار و 500 هکتار زمین کشاورزی تصویب شد، تصریح کرد: در زمینه انتقال آب بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای آبگیری از سد سردشت و چپرآباد، در زمینه تجهیز گمرکات به دستگاه Xray اعتبار 100 میلیارد تومانی و تامین آب 254روستا 106 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.