آرشیو دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۸
شهرستان ها
۷

روستاهای جاسک راه دسترسی به دریا ندارند

جاسک- خبرنگار کیهان: فرماندار شهرستان جاسک در نشست با معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: بیشتر روستاهای ساحلی این شهرستان راه دسترسی به دریا ندارند.

محمد رادمهر، افزود: زیبنده نیست شهرستان جاسک قطب صیدصیادی باشد ولی جاده های ساحلی با مشکلات روبه رو شود؛ همه ما وظیفه داریم از نزدیک مشکلات مردم را رصد و بررسی کنیم وی اضافه کرد: شهرستان جاسک از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های خدادادی و همچنین سیاسی و اقتصادی بسیار مهم است و به تنهایی ظرفیت های برخی کشورهای را یکجا دارد.

در حوزه کشاورزی و شیلاتی با وجود بیش از 90 روستای ساحلی و دسترسی به آبهای آزاد، وجود دشت و سد جگین ظرفیتهای بالقوه خوبی برای توسعه و رونق اقتصادی وجود دارد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود، افزود: مدیران باید هر هفته برای سرکشی و بررسی مشکلات مردم به روستاها عزیمت کنند.

وی گفت: دولت توجه خاصی به شهرستان جاسک دارد و این شهر به زودی متحول می شود.

فرماندار جاسک گفت: بیش از 1000 هکتار زمین برای پرورش میگو به سرمایه گذاران این بخش واگذار شده است که در ایجاد اشتغال جوانان تاثیر دارد و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند. وی گفت: دهیاران باید از تمام ظرفیت روستاهای خود برای توسعه و پیشرفت و آبادانی استفاده کنند.

فرماندار جاسک به کلرزنی و بهداشت آب آشامیدنی در شبکه آب رسانی این شهر نیز تاکید کرد، و گفت: بسیاری از مشکلات بهداشتی به علت عدم برخورداری از آب آشامیدنی سالم است.