آرشیو دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۸
حوادث
۱۰

نجات معجزه آسای یک کودک پس از سقوط از ارتفاع 15 متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات معجزه آسای کودکی پنج ساله بعد از سقوط از ارتفاع 15متری خبر داد.

جلال ملکی با بیان اینکه این حادثه شامگاه جمعه اتفاق افتاد، به ایسنا گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط کودکی از ارتفاع واقع در تهرانسر بلوار لاله به سامانه 125 سازمان آتش نشانی، بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان با حضور در محل حادثه که یک مجتمع پذیرایی پنج طبقه بود، مشاهده کردند پسر بچه پنج ساله ای از سطح پشت بام به ساختمان مجاور سقوط کرده و پس از سقوط از ارتفاع 15 متری در فضای بین دو ساختمان گرفتار شده است.

ملکی افزود: آتش نشانان با انجام بررسی های لازم، از حضور این کودک در این فضا اطمینان حاصل کردند، اما همچنان محل دقیق گرفتار شدن وی مشخص نبود، به همین خاطر بخشی از دیوار طبقه اول ساختمانی را که در مجاورت مجتمع پذیرایی قرار داشت تخریب کرده و طی بررسی های لازم، محل دقیق گرفتار شدن کودک در طبقه همکف را مشخص کردند. در ادامه، بخش تشخیص داده شده را با احتیاط شکافتند و به کودک دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این پسربچه ارتفاعی حدود 15متر را سقوط کرده بود، گفت: این کودک ناباورانه زنده بود، اما دچار مصدومیت هایی شده بودکه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.