آرشیو سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۹
حوادث
۱۰

کلاهبرداری از طریق صدور کارت سلامت

فرد کلاهبرداری که به بهانه صدور کارت سلامت جهت تخفیف دندان پزشکی با اخذ مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در اردکان دستگیر شد.

یزد - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به در منازل مختلف و با اخذ مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال اقدام به صدور کارت سلامت می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «سیدرضا صادقیان» افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی متهم را هنگام فروش و صدور کارت سلامت شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از این کلاهبردار تعداد 500 عدد کارت سلامت آماده تحویل به شهروندان و همچنین یک دستگاه کارت خوان سیار کشف شد افزود: متهم با این شیوه که شهروندان با این کارت می توانند علاوه بر تخفیف دندانپزشکی از تمامی پزشکان نیز 50 درصد تخفیف بگیرند شهروندان را اغفال و از آنها مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال دریافت می کرد.

صادقیان گفت: متهم به صدور تعداد زیادی از این کارت ها در سطح کشور و همچنین در شهرستان های اردکان، یزد و اشکذر اعتراف کرده و تاکنون 15 شاکی در این خصوص شکایت خود را به پلیس اعلام کرده اند.