آرشیو شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۴۲
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

سرهنگ «جمشید محبت خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در نشست تخصصی تبیین حقوق محیط زیست و حفاظت از تالاب ها در ساری، اعلام کرد: این یگان در شرایط فعلی با کمبود 62 درصدی نیروی انسانی بر اساس برنامه اداری مواجه است.

«مجید نبی بیدهندی» رئیس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در کرمان، گفت: طی تفاهمنامه ای که با استانداری کرمان منعقد شده، تعداد سه ایستگاه موقت لرزه نگاری موجود در این استان به دائم تبدیل می شود و تا پایان سال 98 تعداد 10 ایستگاه دائم نیز نصب و به ایستگاه های لرزه نگاری این استان افزوده خواهد شد.

«محمدرضا برومند» دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان در بجنورد بیان کرد: بسته تسهیلات 30 هزار میلیارد ریالی برای حمایت از ورزش کشور تدوین شده که منتظر ابلاغ سازمان برنامه وبودجه است.

«حسین شیرزاد» مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور در قائمشهر گفت که باز کردن کریدورهای صادرات مرکبات به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق از برنامه هایی است که برای جلوگیری ازتنش قیمتی در بازار این محصولات در دست اجراست.

«اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کشوراعلام کرد: در زلزله 6.4 ریشتری چهارم آذرماه در کرمانشاه هیچ یک از ساختمان هایی که پس از زلزله سال گذشته در شهرها و روستاهای این استان بازسازی شده آسیب ندیده است.

«قاسم دلفانی» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی 21 مورد تخریب عرصه های طبیعی در استان خبر داد.

«رضا برومند» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: از ابتدای سال 2 میلیون دلار صنایع دستی این استان به خارج از کشور صادر شده است.

«مصطفی مولوی فرد» مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه اظهارداشت: طی برنامه ریزی های به عمل آمده و هماهنگی با دانشگاه ها و استادان رشته های فنی و مهندسی، از اول آذرماه بازدید دانشجویان از پروژه قطار شهری تبریز آغازشده و ادامه خواهد داشت.