آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۸۲
ورزش
۱۱

خبر

انتقاد پیشکسوت فوتبال

پیشکسوت فوتبال گفت: دراین مدت سعی شده است برای پرسپولیس و استقلال که ستون های فوتبال ایران هستند مشکل و حاشیه ایجاد کنند.حسین کلانی گفت: مردم نسبت به استقلال و پرسپولیس حساسیت دارند. چرا شرایطی ایجاد می کنند که مردم نسبت به همین تنها دلخوشی خود هم ناراحت ونگران شوند.وی افزود: دربحث مدیریت بدون اینکه تفکرشود وکسی را جایگزین کنند، این تصمیم گرفته شده است. بسیار مهم است که فرد جایگزین تجربه بالایی داشته باشد.

استیلی :باید کنار تیم ملی باشیم

کارشناس فوتبال گفت:همه باید دست به دست هم دهیم که هم دررده بزرگسالان موفق شویم و هم تیم ملی امید راهی رقابت های المپیک شود. حمید استیلی گفت: تیم ملی بزرگترین رخدادی که بعد از جام جهانی در پیش دارد، بازی های جام ملت های آسیا است وامیدوارم با وحدت همه درکنارهم باشیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.وی ادامه داد: درتیم امید هم 44 سال که به المپیک راه پیدا نکردیم وامسال شاید اولین سالی است که زودتر شروع کردیم وچند بازی تدارکاتی داریم. همه باید دست به دست هم دهیم که تیم ملی امید راهی المپیک شود.

تقدیر از دو سرخپوش

طبق هماهنگی صورت گرفته، خادمان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیش از بازی تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی درورزشگاه آزادی ازحسینی و بیرانوند دو بازیکن تیم پرسپولیس تقدیربه عمل خواهند آورد.تقدیراز حسینی به دلیل خداحافظی ازتیم ملی وازبیرانوند به علت انتخاب به عنوان سفیر نماز است.

حدادی: طلای المپیک را می خواهم

عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: تا المپیک 2024 قطعا حضورخواهم داشت. وی گفت: برای کسب مدال طلا درالمپیک انگیزه و توان بسیاری دارم. امیدوارم با کمک وحمایت وزارت ورزش وکمیته ملی المپیک بتوانم به این امر مهم دست پیدا کنم.احسان حدادی افزود: امیدوارم با کسب مدال طلای المپیک افتخاراتم را تکمیل کنم. انگیزه وتوان بسیاری دارم که درالمپیک توکیو به مدال طلا برسم.