آرشیو یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۷۵
اخبار کشور
۱۱

سیدنظام الدین موسوی در پاسخ به واعظی: انتخابات تمام شده اما دوقطبی سازی های شما تمام نمی شود

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان در پاسخ به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: انتخابات تمام شده اما دوقطبی سازی های شما تمام نمی شود.

آقای روحانی و حلقه حامیان ایشان چه در دولت یازدهم، چه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و چه در همین ماه ها و هفته های اخیر، هرگاه قصد دارند پروژه های مدنظر خود را پیش ببرند، یک بازی دوقطبی سازی و رقیب هراسی راه می اندازند و تلاش می کنند با ترساندن مردم از طرف مقابل، ایده های خود را عملیاتی کنند.

سیدنظام الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان در گفت وگو با فارس، در واکنش به سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: آقای واعظی گفته اند انتخابات در اردیبهشت 96تمام شد و الان دیگر وقت این حرف ها نیست، در حالی که اظهارات آقای رئیسی ربطی به انتخابات نداشت و انتقاد به یک رویکرد کلان تخریبی در حوزه سیاسی است که متاسفانه سال هاست توسط آقای رئیس جمهور و برخی اطرافیان و حامیان ایشان دنبال می شود.

وی تصریح کرد: آقای روحانی و حلقه حامیان ایشان چه در دولت یازدهم، چه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و چه در همین ماه ها و هفته های اخیر، هرگاه قصد دارند پروژه های مدنظر خود را پیش ببرند، یک بازی دوقطبی سازی و رقیب هراسی راه می اندازند و تلاش می کنند با ترساندن مردم از طرف مقابل، ایده های خود را عملیاتی کنند.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: در همین روزهای اخیر هم ملاحظه می شود که آقای روحانی برای گرفتن تایید نهایی لوایح FATF مجددا متوسل به حربه دوقطبی سازی و دیوسازی از رقبا شده و ضمن متهم کردن منتقدان این لوایح به هزینه کردن از جیب ملت، ادعا می کند با تصویب لوایح مذکور کشور را 20 درصد ارزان تر اداره می کند؛ یعنی همان وعده های بی فرجامی که در برجام تحویل ملت داد.