آرشیو دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۷۶
شهرستان ها
۷

واکنش امام جمعه خرم آباد به گرانی ها و کم کاری مسئولان

آیت الله سید احمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد در ستاد تنظیم بازار لرستان با انتقاد از عملکرد مسئولان استان اظهار داشت: کسی که سبب تعلل در دریافت گوشت منجمد در استان شده باید معرفی شود.

وی افزود: در عین نامه رسمی اطلاعاتی و امنیتی، بحث تعلل مطرح شده است بنابراین باید این موضوع روشن شود که گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته به خورد مردم داده شده یا تعلل صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید مشخص شود گوشتی که تاریخ مصرف داشته برگردانده شده ویا دوباره به خورد مردم داده شده است؟

وی با انتقاد از مسئولان حاضر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: چرا روشن صحبت نمی کنید و کاری می کنید که تمام مردم کوتاهی برخی مسئولان را می بینند، این مسئول که تعلل کرده، باید به مردم معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: آقایان به فکر مردم باشید، آقایان مسئول یک میلیون تومان به شما می دهم ببینید آیا می توانید با این پول یک ماه یک خانواده را اداره کنید!

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم به دفتر ما مراجعه می کنند و تقاضا دارند یک کیلو گوشت برایشان تهیه کنیم آیا این درد نیست؟

وی اظهار داشت: مقداری به فکر مردم باشید، گوشت یک مرتبه از 30 هزار تومان به 70 هزار تومان می رسد.

وی عنوان کرد: یک روز به دفتر ما بیایید و گریه مردم را ببینید، آیا می فهمید معنای گریه این افراد چیست، باید آنچه از دستمان برمی آید برای مردم انجام دهیم و به وضع و زندگی آنها توجه کنیم.