آرشیو دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۷۶
ورزشی
۹
نکته ورزشی

خداحافظی با خارجی های بی کیفیت!

روز گذشته دو بازیکن خارجی استقلال به نام های الحاجی گرو و نویمایر رسما از این تیم جدا شدند تا اهالی فوتبال خوشحال باشند که دو تن از ضعیف ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر بار سفر را بستند و از ایران رفتند!

سرویس ورزشی- این دو بازیکن خارجی درابتدای فصل با نظر شفر آلمانی به ترکیب استقلال اضافه شدند. در آن ابتدا انتظار می رفت گرو و نویمایر که هزینه آنها برای استقلال کمتر از 500 هزار دلار نبود، جای بازیکنان خوبی چون تیام و چپاروف را پر کنند ولی عملکرد این اساتید! به قدری ضعیف بود که با گذشت چند بازی نه تنها انتظار اول فصل فراموش شد بلکه برخی از هواداران استقلال لحظه شماری می کردند که نیم فصل اول تمام شود و از دست این خارجی های بی کیفیت رها شوند.

این اتفاق بالاخره دیروز رخ داد اما باید به دلالان یا کسانی که بابت این دو خارجی بی کیفیت میلیون ها تومان پول از استقلال گرفتند، دست مریزاد گفت زیرا هنر می خواهد چنین جنس های بنجلی را نیم فصل در باشگاه بزرگی چون استقلال نگه داشت!

اهل فن می دانند که انتخاب گرو و نویمایر با جناب آقای شفر سرمربی آلمانی استقلال بود نه مسئولان این باشگاه. همین تجربه تلخ کافی است که مسئولان استقلال بیشتر از گذشته مراقب شفر باشند و دیگر به او به چشم مربی موفق فصل قبل نگاه نکنند!

دیروز پروپیچ و امروز گرو و نویمایر. همین سه بازیکن به اندازه 10 سال تیمداری در رده های پایه، برای استقلال هزینه داشتند. باید از همین امروز نظارت مدیران نسبت به جذب بازیکنان چه داخلی و چه خارجی بیشتر از قبل شود تا میلیون ها تومان پول بی زبان را که می توان به پای استعدادهای ناب ایرانی ریخت، به جیب خارجی های بی کیفیت نریزیم.