آرشیو سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۸۶
ورزش
۱۱

گوناگون

کعبی مربی سپیدرود شد

بازیکن سابق سپیدرود با خداحافظی ازدنیای فوتبال به کادر فنی پیوست.حسین کعبی حالا وارد دنیای جدیدی شده که با استفاده از تجارب بالایش همچنان کمک حال تیم محبوب خود خواهد بود.

میورا به تهران می آید

مربی ژاپنی دوچرخه سواری کوهستان قراراست برای انجام مذاکرات به تهران بیاید. میورا که سابقه هدایت تیم ملی کشورمان را در سال 2005 درکارنامه دارد به عنوان مربی تیم استقامت و پایه های ژاپن فعالیت داشته است.

پرسپولیس تمرین می کند

بازیکنان پرسپولیس ازامروز تمرینات خود را ازسر می گیرند. عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با حسینی کاپیتان به وی اعلام کرد دیگراجازه اعتصاب تمرین را به بازیکنان نمی دهد وبازیکنان باید درهر شرایطی تمرین کنند.

استیلی: تیم امید محک خواهد خورد

استیلی مدیرتیم امید گفت: حضوردرتورنمنت قطر برنامه بعدی تیم امید است و مقابل نماینده کشور میزبان، کویت و احتمالا چین به میدان خواهیم رفت. تیم امید برای آمادگی درمرحله مقدماتی بازی های المپیک دورجدید اردوی خود را درکیش آغازکرد وقراراست روزهای 27 و30 آذردر دیدار تدارکاتی برابر تیم امید سوریه به میدان برود.بازی های مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک نیز فروردین ماه به میزبانی ایران برگزارمی شود و تیم فوتبال امید درگروه سوم به مصاف عراق، یمن وترکمنستان خواهد رفت.

انتقاد از آقای خاص فوتبال

کاسیاس اسطوره تیم رئال مادرید و اسپانیا بعد از شکست منچستریونایتد مقابل لیورپول دراظهاراتی طعنه آمیزازمورینیو انتقاد کرد.رابطه کاسیاس و مورینیو در دوران حضورآن دو در رئال مادرید به سردی گرایید و مورینیو کاسیاس را ازدروازه بانی کنارگذاشت.منچستریونایتد با این شکست درفاصله 11 امتیازی چهار تیم صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرارگرفت.

هشدار پله به ستاره فوتبال

اسطوره فوتبال برزیل به نیمارهشدارداد که حواشی زندگی حرفه ای و شخصی اش از جمله تمارض ها و شیرجه هایش را کاهش دهد تا به شانس خود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا لطمه نزند.پله گفت:همیشه گفته ام که نیمار بازیکن بزرگی خواهد شد .

تقدیر رسن از همبازیانش

بشاررسن بازیکن ملی پوش عراقی تیم پرسپولیس گفت: ازهمبازیانم درتیم ملی ، تیم پرسپولیس وهمچنین مدیر برنامه هایم تشکر می کنم و با کمک آنها بهترین بازیکن سال عراق شدم.

مسی با 13 گل در صدر

مسی در دیداربارسلونا ولوانته دوباره نشان داد که فرازمینی است. ستاره آرژانتینی در پیروزی 5 بر صفر تیمشان توانست هت تریک کند ودوپاس گل بدهد.مسی با 13 گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد.