آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۲۵۵
ورزش
۱۰

کوتاه از جهان ورزش

هومن توکلیان، عضو کمیسیون ورزش اظهار داشت: فدراسیون های کشتی ایران و امریکا به عنوان دو کشور صاحبنام در کشتی در چند سال گذشته تعاملات بسیار مناسبی با هم داشتند و در این جلسه نیز بر ادامه همکاری های مشترک بین دو کشور تاکید شد. بدین ترتیب شایعه قطع رابطه کشتی ایران و امریکا تکذیب شد.

قوه قضاییه در راستای پاکسازی فوتبال ایران در روزهای گذشته 30 دلال و واسطه غیررسمی را به مراجع ذی صلاح احضار کرده است که در بین نفرات احضار شده دلال ها و واسطه های شناخته شده ای حضور دارند. گفته می شود سیر جدید احضارهای این دلالان بسیار فراگیر است و در وهله اول حدود 30 نفر احضار شده اند.

حسن یزدانی که در ابتدا تصمیم گرفته بود در صورت شرکت تیم امریکایی تیتان مرکوری که دیوید تیلور را در ترکیب خود دارد، با تیم بیمه رازی بابل قرارداد امضا کند و برای رویارویی با تیلور روی تشک برود، به دلیل انصراف تیم امریکایی از شرکت در مسابقات خودداری کرد.

محمدرضا داورزنی، درباره بسکتبال ایران و قهر ستاره ها اظهار داشت: آنها باید در برخی مواقع هزینه اقدام ها و تصمیمات خود را بدهند و تیم ملی را نمی توان معطل کرد. بازیکنانی از المپیک 2008 بودند و از آنها تقدیر می کنیم اما نیاز است روی جوانان هم سرمایه گذاری کرد.