آرشیو دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۵۶
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«رضا عوض پور»، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 2 هزار و 100 میلیارد ریال از اعتبارات سفر دی ماه سال 93 رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان تخصیص یافت.

«یدالله علیزاده»، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر کرمان از کاشت 7 هزار و 700 نهال فصلی و دائمی در سطح شهر در آذر ماه امسال خبر داد.

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی چابهار با حضور «حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

به گفته «خداداد پلاشی»، معاون عملیات دریایی بنادر غرب هرمزگان، بندرهای چارک و آفتاب درغرب استان به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی تا امروز دوشنبه سوم دی ماه تعطیل است.

«امین باقری»، فرماندار ریگان گفت: با راه اندازی نخستین کلینیک تخصصی در این شهر 4 پزشک متخصص خدمات درمانی به مردم را آغاز کردند.

«سیدمصطفی ابراهیمی»، مدیر پشتیبانی امور دام مازندران گفت: بیش از یکهزار و 120 تن گوشت منجمد و گرم تاکنون در استان توزیع شده است.

«مجید الهی راد»، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت 12 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.

سردار «مهدی معصوم بیگی»، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور، پژوهشگران فرماندهی انتظامی اصفهان جلیقه ایربگ دار با هدف کاهش تلفات جانی موتورسواران و آلودگی هوا طراحی کرده و ساختند.

«مجتبی بیرانوند»، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی برای مقابله با مواد مخدر در این استان استفاده می شود.

«فریدون دری»، رئیس اداره منابع آب منطقه ای اردستان گفت: 250 حلقه چاه غیرمجاز در سطح این شهرستان شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.