آرشیو شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۲۵۶
ورزش
۱۴

کوتاه از جهان ورزش

در سه دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر که روز جمعه برگزار شد، تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر 1 پارس جنوبی جم را شکست دهد. فولاد در تبریز با نتیجه 2 بر 1 از سد تراکتورسازی گذشت و صنعت نفت در خانه با نتیجه 2 بر 1 تیم ساپیا را شکست داد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه بازگشت خود از قطر در پاسخ به خبرنگاران پیرامون استفاده از کمک داور ویدیویی گفت: به تمامی اتفاقات روز گذشته اشراف دارم و نظرمان برای آوردن سیستم VAR به فوتبال ایران مثبت است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم در مرحله یک چهارم مسابقات گرنداسلم موفق شد نماینده کره جنوبی را از پیش رو برداشته و راهی مرحله نیمه نهایی شود. همچنین آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم در اولین گام موفق شد نماینده تایلند را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا دیروز در دوحه گفت که اکثریت فدراسیون های عضو فیفا از افزایش تعداد تیم های جام جهانی 2022 به چهل و هشت تیم حمایت می کنند.

یکی از هواداران ریورپلاته که پس از جشن قهرمانی تیم محبوبش در حال بازگشت به خانه بود، توسط دو هوادار افراطی بوکا به قتل رسید. طبق اظهارات مادرش، او پیش از مرگ گفته است که من می میرم! می میرم چون هوادار ریور بودم و در جشن قهرمانی شرکت کرده بودم. به من حمله کردند چون پیراهن ریور را به تن داشتم.

ادامه اعتراضات جلیقه زردها در پاریس باعث شد یکی دیگر از دیدارهای تیم پاری سن ژرمن در لاشامپیونه به تعویق بیفتد.

در حالی که در ماه های اخیر اخبار زیادی از قطع همکاری فدراسیون والیبال با کولاکویچ شنیده می شد، طبق اعلام سرپرست فدراسیون این مربی به خاطر قراردادش که تا سال 2020 معتبر است، به زودی به ایران باز خواهد گشت.

الناز کمپانی، نایب قهرمان دوی 60 متر با مانع قهرمانی آسیا در مورد دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی دوومیدانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در تمامی مسابقات اخیر طلایی شدم و رکورد خوبی به جا گذاشتم بازهم دلیل دعوت نشدنم به اردو را نمی دانم!