آرشیو یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۲۵۷
ورزش
۱۴

کوتاه از جهان ورزش

لوکا مودریچ در گفت وگو با نشریه کروات «اسپورتسکه نووستی» درباره غیبت رونالدو و مسی در مراسم اهدای توپ طلا گفت: « از قرار معلوم این جوایز و افتخارات تنها زمانی ارزش دارد که به آنها تعلق بگیرد. ولی این حرکت در واقع بی احترامی به دیگر بازیکنان و حتی رای دهنده هایی است که در 10 سال گذشته به آنها رای داده اند. یعنی می خواهند بگویند که همه رای دهندگان اشتباه کرده اند؟ اگر نظرشان واقعا این است، پس بهتر است تمام جوایز و رای گیری ها و مراسم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم و بگوییم تا زمانی که رونالدو و مسی بازی می کنند همه جوایز و افتخارات به تناوب به آنها تعلق بگیرد.»

پل اینس، هافبک سابق منچستریونایتد در انتقاد از مواجهه مورینیو با پل پوگبا گفت: «برای من عجیب است چرا هر ستاره ای زیر نظر مورینیو به بازیکنی معمولی بدل می شود. پوگبا در یوونتوس فوق العاده بود ولی در یونایتد تاثیرگذاری سابق را ندارد. سبک بازی یونایتد مورینیو جذاب نیست و با کیفیت ستاره هایش همخوانی ندارد.»

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد ایران، درباره رابطه اش با رسول خادم گفت: «من و خادم از دوستان و رفقای خیلی قدیمی هستیم و هیچ مشکلی با هم نداریم. در بحث های فنی هم خیلی نزدیک به هم فکر می کنیم. خادم در این چند سال به من اعتماد داشت و از من برای همکاری دعوت کردم. این 2 سالی که سرمربی تیم نوجوانان بودم، تجربه خیلی خوبی بود و خادم نیز به من کمک کرد.»