آرشیو شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، شماره ۳۳۱۶
دیپلماسی
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

وقتی هر روز و هر لحظه داریم واقعیت ها را می بینیم و می شنویم، وضعیت مالی و اقتصادی مردم و کشور روز به روز بدتر شده است، از کوچه ها و بازار و خیابان ها که عبور می کنیم اغلب کسبه بی کار و نگران نشسته اند و چشم انتظار ورود مشتری هستند تا بلکه پول اجاره دکان و مغازه شان را دربیاورند، اغلب مردم هم که با این همه وضع گرانی و تورم، دیگر پولی برای خرید ندارند و عده ای نمی توانند حتی شکمشان را سیر کنند، آن وقت رئیس جمهور دولت تدبیر و امید و بعضی آقایان وزرا و برخی مسئولان دیگر دم از رونق اقتصادی و شکوفایی استعدادها می زنند؛ درحالی که مملکت با بی تدبیری آنها عملا با مشکلات بسیار زیاد و عدیده ای روبه رو شده است.

محمود بلیغیان

معاون زراعت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان از قیمت هزارو 600 تومانی گندم رضایت دارند و دولت به وظایف خود عمل کرده است. نمک روی زخم گندم کاران نپاشید. سیاست های غلط جهاد کشاورزی، کشور را هر روز به واردات مواد غذایی بیشتر وابسته می کند. گوشت قرمز، سویا، ذرت، شکر، روغن نباتی، جو، برنج، حبوبات، تخم آفتابگردان و صدها ماده غذایی ما وارداتی شده! رئیس مافیای پسته کیست که پسته را کیلویی 250 هزار تومان رسانده؟

دختر من دانشجوی سال آخر دانشگاه آزاد است و با وجود اینکه آخرین واحد خود را که کارآموزی است به موقع تحویل استاد داده، اما به علت اشتباه استاد در درج نکردن نمره، الان حدود حداقل شش ماه است که هر روز به دانشگاه مراجعه می کند. متاسفانه برخورد بسیار نامناسب کارمندان شعبه حکیمیه بخش مهندسی صنایع و عدم پذیرش مسئولیت ما را شدید ا درگیر کرده و الان به ما می گویند باید دوباره ثبت نام کند تا نمره اش را بدهیم. چه کسی پاسخ گو است؟

سرپیچی از قانون: مهلت قانونی ترک کار بازنشستگان دعوت به کار 15 آذر به اتمام رسید، متاسفانه برخی ها با سرپیچی از قانون همچنان در محل کارشان و پشت میز ریاست جا خوش کرده و آن قدر پوستشان کلفت است که به روی مبارکشان نمی آورند! تکلیف افرادی که قوانین را نادیده می گیرند، چیست؟

یک مخاطب