آرشیو شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، شماره ۳۳۱۶
حوادث
۱۱

رخداد

دستگیری قاتل کبدی کار کرمانشاهی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل یک ورزشکار رشته کبدی در کرمانشاه کرده بود، از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد. سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: به دنبال قتل جوان ورزشکار کرمانشاهی در تاریخ 19 مرداد امسال، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. او ادامه داد: جست وجو و کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاتل در این مدت ادامه داشت تا اینکه در نهایت فرد قاتل شامگاه چهارشنبه با تلاش پلیس آگاهی در یکی از شهرهای استان البرز دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد. امان اللهی تصریح کرد: در بازجویی های ابتدایی، متهم صراحتا به قتل جوان کبدی کار اعتراف و انگیزه خود را نیز مسائل خانوادگی عنوان کرد. متهم به قتل، جوانی 34 ساله و سابقه دار است.

دستگیری قاتل فراری پس از 5 سال

قاتل فراری پس از پنج سال در شهر زاهدان به دام افتاد. ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر جیرفت مبنی بر اختفای قاتل فراری در شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد که قاتل که جوانی 27 ساله است، در هفتم اسفند سال 92 درپی یک نزاع خیابانی مقتول را به قتل رسانده است. رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: افسران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات فنی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی محل اختفای متهم را در محله زیباشهر شناسایی و در اقدامی ضربتی متهم را در حال استراحت دستگیر کردند. ملاشاهی خاطرنشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان جیرفت منتقل شد