آرشیو چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۸۴
اخبار کشور
۳

کمک 300 میلیون تومانی یک خیر به کمیته امداد استان تهران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: یکی از خیرین 300 میلیون تومان نقدی برای امور مددجویان به کمیته امداد استان تهران کمک کرد.

به گزارش فارس، محمد هادی سیف معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه خیرین با کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه با خالق خود معامله می کنند، گفت: یکی از خیرین نوع دوست 300 میلیون تومان نقدی برای امور مددجویان به کمیته امداد استان تهران مساعدت کرد.

وی با اشاره به اینکه به درخواست فرد خیر این مبلغ برای برای خرید سبد کالا هزینه می شود، افزود: هزار سبد کالا برای مددجویان نیازمند تهیه و بین آنها توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: سبدهای کالا شامل برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، سویا، روغن مایع، رب گوجه و چای است که در کمترین زمان ممکن این سبدها تهیه و بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم استان توزیع می شود.

سیف با اشاره به اینکه توزیع سبدهای کالا با دعوت از این فرد خیر و حضور وی انجام می شود، تاکید کرد: خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان تهران اولویت اول دریافت سبدهای کالا هستند.

وی با دعوت از همه خیرین و نیکوکاران اعلام کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره تلفن گویای 7355 ویژه استان تهران و کمک های غیرنقدی شامل سبدکالا، پوشاک و لوازم خانگی را به ادارات کمیته امداد در استان تهران تحویل بدهند.