آرشیو شنبه ۸ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۰۸
ورزش
۲۴

جهان ورزش

جریمه اینتر برای نژادپرستی

ایسنا : در دیدار اینتر و ناپولی که چهارشنبه شب با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید یک هوادارکشته شد و شعارهای نژادپرستانه هواداران اینتر در جریان بازی به گوش می رسید که خالیدو کولیبالی بازیکن سیه چرده ناپولی را نشانه گرفتند. این موضوع در چند روز گذشته بازتاب بسیار وسیعی در بین رسانه ها و فوتبالیست های جهان داشت و آنها از این بازیکن حمایت کردند. به همین خاطر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، باشگاه اینتر را جریمه کرد. این سازمان اعلام کرد نراتزوری دو بازی آینده خود را باید پشت درهای بسته و بدون تماشاگر انجام دهد.

پیکه به دنبال ریاست بر بارسلونا

تسنیم : مدافع بارسلونا در فکر بازنشستگی برای ورود به دنیای مدیریت است. نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شد جرارد پیکه، در سال 2020 کفش هایش را خواهد آویخت تا یک سال بعد یعنی در سال 2021 در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، کاندیدا شود.

تمجید زیکو از مسی

ورزش سه : اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که لیونل مسی برای قرارگرفتن در جمع بزرگان فوتبال به جام جهانی نیازی ندارد. زیکو گفت: «به نظرم مسی نباید ازاین بابت که با تیم ملی کشورش قهرمان جهان نشده ناراحت باشد. مردم این روزها فقط به جام فکرمی کنند ولی باید به عملکردها و تلاش ها نگاه کرد. فوتبال ورزشی تیمی است و خیلی وقت ها به عملکرد خوب شما بستگی ندارد. گاهی شما سرنوشت یک بازی را تعیین می کنید. ولی نمی توانید سرنوشت یک تورنمنت را تعیین کنید.»

امیدواری نویر به تیم ملی کشورش

ایرنا : کاپیتان تیم ملی آلمان با نوشتن یادداشتی برای وب سایت فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد بعد از اتفاقات تلخ سال 2018 برای فوتبال آلمان، تیم ملی فوتبال این کشور روحیه ای جدید به دست آورده است. مانوئل نویرگفت: «تیم ملی آلمان روحیه ای جدید پیدا کرده و با سرعت و خلاقیت بیشتری بازی می کند. همه می دانند که این ها عوامل و عناصر مورد نیاز برای ساختن آینده ای موفق هستند.»

گزینه جانشینی گتوزو درمیلان

فارس : درصورت برکناری گناروگتوزو احتمال دارد مدیر ورزشی میلان سکان هدایت روسونری را بر عهده گیرد. طبق اعلام اسپورت مدیا، اگر باشگاه ایتالیایی گتوزو را از مربیگری این تیم عزل کند، این امکان وجود دارد که از لئوناردو، مدیر این تیم بخواهد به عنوان سرمربی فعالیت کند. لئوناردو بازیکن سابق این تیم بوده و در فصل 2010 - 2009 نیز تیم میلان را تمرین داده است.