آرشیو شنبه ۸ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۰
سیاسی
۶

فرمانده کل سپاه: از تهدیدهای نظامی و امنیتی عبور کرده ایم

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه از تهدیدهای نظامی و امنیتی عبور کرده ایم، گفت: به فضل الهی و با تلاش و مجاهدت های صورت گرفته امروز هیچ ابرقدرتی خیال تجاوز به خاک ایران را به ذهن خود راه نمی دهد و دشمنان بشدت از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی جعفری در آیین بزرگداشت سردارشهید حمید تقوی فر که شامگاه پنجشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان ولیعصر برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: شهید تقوی فر عمری در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی بود و زندگی وی سراسر مبارزه و مجاهدت است.

وی با بیان اینکه وضع و سطح عمومی زندگی در ایران از بسیاری از کشورهای منطقه بالاتر است، مشکلات امروز در کشور را عمدتا در حوزه مدیریت و اقتصاد دانست و اظهار کرد: برای حل این معضلات می بایست با مدیریت جهادی و نگاه انقلابی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه عده ای سوال می کنند که مبارزه و مقاومت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) تا زمانی که امریکا بر اساس خوی استکباری عمل کند، مقاومت ادامه خواهد یافت.