آرشیو پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۲۶۱
سیاست
۲

توییتر فضای خوبی برای فعالیت مجازی است

بحث رفع فیلترینگ توییتر مدت هاست که از سوی برخی مسوولان پیشنهاد داده می شود. با توجه به حضور سران کشور و مسوولان دولتی و حکومتی، مساله در این شبکه اجتماعی، هنوز هم عده ای با رفع فیلتر آن مخالفت جدی دارند. بسیاری از مسوولان معتقدند رفع فیلتر و حضور فعال در شبکه های اجتماعی در دنیای امروز که برپایه اینترنت و فضای مجازی می چرخد، می تواند به اشاعه درست اخبار و نشان دادن سیاست های واقعی کشورمان کمک کند، اما هنوز هم مخالفان بر طبل فیلترینگ می کوبند و حتی حضور در این شبکه اجتماعی را کاری خلاف قانون می دانند.

روز گذشته عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نمایشگاه و همایش دستاوردهای پژوهشکده شورای نگهبان، با اشاره به فیلترینگ توییتر گفت: «باز هم تاکید می کنم که توییتر فضای خوبی برای فعالیت مجازی است و رفع فیلترینگ توییتر مربوط به حوزه کاری و فعالیت من نیست. من در توییتر فعال هستم و امیدوارم که خیلی کار خلافی نکرده باشم.»

به گزارش اعتماد آنلاین، او در بخش دیگری از سخنانش گفت: «به زودی نظرمان را درباره آن بخشی از لایحه CFT که دوباره به شورای نگهبان بازگشته، اعلام می کنیم. البته اخبار خوبی از اصلاح قانون انتخابات به گوش نمی رسد.»