آرشیو پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۲۶۱
ورزش
۱۴

کوتاه از جهان ورزش

علی دایی به عنوان میهمان ویژه بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا به امارات دعوت شد.

رییس فیفا با ارسال پیامی برای مهدی تاج درگذشت ایرج دانایی فرد ملی پوش اسبق ایران و زننده اولین گل تیم ملی در جام جهانی را تسلیت گفت.

پس از اخراج خوزه مورینیو از منچستریونایتد، پپ گواردیولا گفت: «من کنار مورینیو هستم، کنار مربیان. ما تنها هستیم. باشگاه ها با ما قرارداد می بندند تا پیروزی کسب کنند و وقتی به این هدف نمی رسیم، همه می دانیم که چه اتفاقی می افتد. مورینیو تجربه بسیار بالایی دارد، بسیار سرسخت است و مطمئنا به زودی به میادین بازخواهد گشت.»

نخست وزیر نروژ در پیامی به اوله گونر سولشیر، برای او که به زودی هدایت یونایتد را به عنوان مربی موقت برعهده خواهد گرفت، آرزوی موفقیت کرد. ارنا سولبرگ در توییترش نوشت: «روز بسیار خوبی برای نروژی هاست. برای سولشیر که هدایت یونایتد را برعهده می گیرد، آرزوی موفقیت می کنم.»

ماسیمو موراتی، مالک و مدیر سابق باشگاه اینترمیلان ابراز امیدواری کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی به این تیم بازگردد.

محمدرضا داورزنی رییس مجمع سالانه والیبال گفت: «در جلسه ای خدمت ایشان بودیم که در پایان جلسه مقام معظم رهبری من را صدا کردند و از من سوال کردند که آیا حواس شما به والیبال است و سپس موضوعاتی را درباره افت والیبال مطرح کردند که این موضوع اهمیت کار ما را نشان می دهد.»

در مهم ترین دیدارهای صبح دیروز در لیگ بسکتبال حرفه ای امریکا، تیم دنور ناگتس با کسب یک پیروزی دیگر، صدرنشینی خود در کنفرانس غرب را تثبیت کرد و تیم لس آنجلس لیکرز با وجود 36 امتیاز، 8 پاس گل و 13 ریباند لبران جیمز از میزبان خود بروکلین نتس با اختلاف 5 امتیاز شکست خورد.

جیان لوییجی بوفون گفت: «پاری سن ژرمن ایستگاه پایانی من در فوتبال است. پیوستن به این تیم یک هدیه بزرگ به من بود. نمی خواهم بازی در کشور دیگری را تجربه کنم و بعد از پاری سن ژرمن از فوتبال خداحافظی می کنم.»