آرشیو یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ سایپا به تعهدات پیش فروش عمل نکرد / 492…0914: سایپا اردیبهشت امسال اقدام به پیش فروش 1800 خودروی

سی 3 با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان کرده است. اما هنوز به تعهداتش عمل نکرده است. مسئولان سایپا سیتروئن پاسخگو باشند.

■ جانبازم و به پرونده پزشکی ام رسیدگی نمی شود / حسن سالاروند: اینجانب از جانبازان اعصاب و روان هستم و پرونده پزشکی ام به همراه درخواست هزینه ایثارگری به بنیاد شهید شعبه خیابان رجایی جنب مسجد مادر ارسال شده است. قرار بود کمیسیون چهار ماهه به پرونده ما رسیدگی کند و پاسخ دهد ولی بعد از گذشت یک سال هنوز پاسخی به ما نداده اند.

■ دونرخی شدن بنزین، قیمت ها را بالا می برد / آقای حسینی - بابل: آقای نوبخت و لاریجانی اعلام کردند که در سال آینده بنزین گران نمی شود و در بودجه 98 همان قیمت هزار تومان برای بنزین لحاظ شده است ولی چند وقت پیش رئیس جمهوری اعلام کردند چه اشکالی دارد بنزین دو نرخی باشد؟ می خواستم بگویم با این اوضاع گرانی و رشد سرسام آور قیمت کالاهای اساسی بیشتر می شود.

■ خانم مهنازی / تهران: پارک بازنشستگان (غرب به شرق اتوبان شهید خرازیی بعد از آزادگان، دومین خروجی) به هیچ وجه روشنایی ندارد.

■ آلودگی سواحل شمال کشور / آقای محمدی: هفته گذشته به اتفاق خانواده به سواحل شمال کشور در شهرستان عباس آباد سفر کردم و متاسفانه ساحل عباس آباد بسیار کثیف و پر از زباله بود. موضوعی که مرا بسیار ناراحت کرد وجود سرنگ های مصرف شده از سوی معتادان در ماسه های ساحل بود که هم برای بچه ها خطرناک است و هم چهره نامناسبی را برای مسافران بویژه توریست های خارجی ایجاد می کند. چرا هیچ کس به فکر پاکسازی سواحل ما نیست. این رفتارها زیبنده کشور ما نیست.

■ نظارت بر قیمت لبنیات / نام محفوظ - اصفهان: چرا دولت هیچ نظارتی بر افزایش قیمت لبنیات بویژه شیر نمی کند. با این اوضاع درآمدها چطور می شود مردم را تشویق به خوردن شیر کنیم؟ سلامت مردم در خطر است و هیچ کس هم به فکر گرانی لبنیات نیست.

■ چرا سبد کالا به من جانباز تعلق نمی گیرد / محمدرضا احسانی: اینجانب جانباز 15 درصد هستم و مبلغ 500 هزار تومان فقط بابت کمک معیشت دریافت می کنم ، بیمه تامین اجتماعی و حقوق بگیر جایی هم نیستم. با این شرایط سبد کالا به ما تعلق نمی گیرد. من مستاجر و بیمار هستم ولی با این اوضاع گرانی هیچ گونه تسهیلاتی به ما تعلق نمی گیرد.

■ تغییر فضای سبز و باغ های تهران / سلیمان بلغار: آقای افشانی شهردار سابق تهران نسبت به تغییر کاربری فضای سبز و باغ های تهران حساس بودند. امیدواریم شهردار جدید نیز این رویه و پشتکار را داشته باشند تا بیشتر از این شاهد افزایش آلودگی هوای کلانشهر تهران بر اثر از بین رفتن فضای سبز و باغی تهران نباشیم.

■ انتقاد به گرانی قیمت خرید جوجه / آقای سوری: به نمایندگی از جمعی از تولیدکنندگان مرغ گوشتی شهر تویسرکان تماس می گیرم. با اینکه نرخ دلار کاهش داشته است چرا قیمت خرید جوجه کاهش پیدا نکرده است. الان قیمت خرید جوجه 3 هزار تومان است. با این اوضاع مرغداران چگونه می توانند به کار خود ادامه دهند؟

■ تشکر از سامانه 122 و اکیپ سازمان آب / منصور تهرانی: اینجانب ساکن مهرآباد جنوبی سه راهی بوتان شهرک توحید هستم. 22 آذرماه در شهرک ما فشار آب دچار مشکل شد. بر همین اساس با سامانه 122 شرکت آب تماس گرفتم و مشکل را مطرح کردم و مشکل ما بعد از 10 دقیقه حل شد. می خواستم از طریق روزنامه شما از اکیپ سازمان آب و سامانه 122 که برخورد بسیار خوب و مناسبی داشتند تشکر کنم و به آنها خداقوت بگویم.