آرشیو دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۲
ورزشی
۲۳

5 روز تا جام ملت های آسیا

نامه نگاری برای جلوگیری از کارشکنی امارات

با توجه به کارشکنی های احتمالی امارات درخصوص ایرانی ها در زمان برگزاری جام ملت ها، فدراسیون نامه نگاری هایی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا و FIFA انجام داده تا مراقبت های لازم صورت بگیرد. چرا که ممکن است در امارات اجازه بردن پرچم ایران به ورزشگاه داده نشود و کارشکنی هایی از این قبیل صورت بگیرد.

تیم ملی یمن کامل شد

شبکه ورزش یمن خبر داد که عبدالواسع المطری، آخرین بازیکن تیم ملی یمن روز گذشته به کاروان یمنی ها در امارات ملحق شد. با پیوستن المطری لیست 23 نفره نهایی یمن برای حضور در جام ملت ها تکمیل شد. همچنین دیدار تدارکاتی یمن با ازبکستان که قرار بود چهارشنبه پیش رو برگزار شود، لغو شد. اولین دیدار ایران در جام ملت ها 17 دی با یمن است.

ستاره ویتنام به جام ملت ها می رسد

سایت دتائو ویتنام به نقل از کادر پزشکی تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: «شرایط ترونگ هوآنگ، بازیکن کلیدی خط میانی این تیم که مصدوم بود، رو به بهبودی است. او پس از تمرین های انفرادی به آرامی پا به توپ می شود و سرمربی کره ای امیدوار به استفاده از این بازیکن است.» گفتنی است تمام بازیکن حریف دوم ایران در جام ملت ها، زیر 30 سال سن دارند و مسن ترین بازیکن این تیم 28 ساله است.

بلیت ایران - عراق نایاب شد

استقبال از خرید بلیت بازی ایران- عراق بالا بوده است. مسئولان برگزاری، بلیت های این بازی که در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می شود را در 3 قیمت 25، 50 و 75 درهمی در معرض خرید قرار دادند که در کمتر از 48 ساعت به فروش رفت. حالا که بلیت های این بازی نایاب شده، برخی سایت های فروش غیرقانونی بلیت آن را به قیمت بازار سیاه عرضه می کنند. به عنوان مثال بلیت 25 درهمی بازی ایران و عراق قیمتی حدود 380 درهم (بیش از یک میلیون تومان) دارد!