آرشیو شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۶
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«عصمت برزجی»، خبرنگار و «مجتبی گرگی»، عکاس ایرنا در پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی حائز رتبه نخست در بخش گزارش نویسی و عکس شدند.

«مرتضی رضایی»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه دام و طیور در سیرجان از نبود محدودیت یا کمبودی در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: محققان این دانشگاه با استفاده از فناوری نانو موفق به طراحی و تولید حسگر تشخیص عفونت ادراری شدند.

«هوشنگ عشایری»، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست ستاد بازآفرینی شهری گناباد گفت: از مجموع 60 هزار میلیارد ریال اعتبار بازآفرینی شهری طی امسال 45 هزار میلیارد ریال به صورت تسهیلات برای ساخت و ساز در محله های هدف شامل حاشیه شهرها و بافت های فرسوده کشور پرداخت می شود.

«سعید سعادت»، مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی در همایش ارتقای سلامت محصولات کشاورزی در سازمان تعاونی روستایی استان اصفهان اظهار داشت: با تمهیدات به عمل آمده، فرآیند اخذ نشان گواهی محصولات کشاورزی به شرط تکمیل بودن پرونده از 40 روز به یک هفته کاهش یافته است.

طرح توسعه 100 هزار قطعه ای یک واحد مرغداری گوشتی با حضور «مرتضی رضایی»، معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سیرجان افتتاح شد.

«ارغوان مهدی زاده»، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: 15 اثر تاریخی منقول و غیرمنقول این استان در شورای سیاستگذاری ثبت آثار تاریخی این سازمان در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

«محمدعلی شجاعی»، استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: تمامی بخاری های نفتی در مدارس این استان طی یک ماه آینده برچیده می شود.

«ذبیح الله سیروسی»، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز از پرورش و کاشت نشای آنغوزه در این شهرستان، برای نخستین بار در کشور خبر داد.

«حبیب الله طاهرخانی»، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید در بازدید از پروژه آزادراه «تبریز- سهند»، این آزادراه را از طرح های کلیدی و استراتژیک وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.