آرشیو دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۸
سیاسی
۲

اخبار

تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق شد

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 از انتخاب اعضای هیات رئیسه این کمیسیون خبر داد.

محمود نگهبان سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در جلسه عصر یکشنبه کمیسیون تلفیق بودجه 98، غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 انتخاب شد. به گفته وی، محمدحسین فرهنگی و علی اصغر یوسف نژاد به عنوان نواب رئیس اول و دوم و محمد مهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

نگهبان همچنین از انتخاب رستمیان و ادیانی به عنوان دبیران کمیسیون تلفیق بودجه 98 خبر داد.

رزمایش های مشترک بین نیروی دریایی ایران و روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: رزمایش های تاکتیکی، امداد و نجات و مقابله با دزدان دریایی در آینده نزدیک بین نیروی دریایی ایران و روسیه برگزار خواهد شد. به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر گفت: این رزمایش ها، دو کشور را به سطح بالاتری از همکاری در دریا در سطوح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی خواهد رساند.وی با بیان اینکه در خزر اجازه حضور هیچ نیروی فرامنطقه ای را نمی دهیم، اظهار داشت: خزر دریای صلح و دوستی است و همه کشورهای پیرامونی آن همین رویکرد را دنبال می کنند.

عزای عمومی در اردبیل

در پی درگذشت عالم ربانی آیت الله سیدحاتمی اردبیلی، امروز در استان اردبیل عزای عمومی اعلام شد.به گزارش فارس در پی درگذشت عالم ربانی آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی اردبیلی نماینده سابق مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در اطلاعیه ای روز دوشنبه 17 دی ماه را در استان اردبیل عزای عمومی اعلام کردند.پیکر مطهر حضرت آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 17 دی ماه از مقابل مصلای بزرگ اردبیل به سمت مسجد قائم تشییع خواهد شد.