آرشیو سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۵
اقتصادی
۴

بنگاه

انتشار بروشور خدمات بانک پارسیان ویژه نابینایان

برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، بانک پارسیان در راستای پاسخگویی به نیازهای تمامی اقشار جامعه و تحقق مسئولیت های اجتماعی، بروشور خدمات مالی و بانکی خود را به زبان بریل و همراه با روزنامه ایران سپید منتشر کرد. بنابر اعلام بانک پارسیان؛ این بانک با هدف آشنایی بیشتر روشندلان و بهره برداری بیشتر ایشان از اطلاعات نوشتاری معرفی خدمات بانک، بروشور ویژه را در دستور کار قرار داد و در همین راستا فایل صوتی بروشور نیز در اختیار این گروه از مشتریان بانک قرار گرفت. پیش از این نیز، امکان ارائه خدمات بانکی ویژه روشندلان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه، با مجهزشدن سه شعبه کریم خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی بانک پارسیان فراهم شده بود.

چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی برگزار شد

مراسم پایانی چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت، با حضور شرکت های مختلف، در سازمان مدیریت صنایع برگزار شد. در این مراسم پتروشیمی نوری توانست تندیس طلایی 2 ستاره چهار دوره این جایزه را به دلیل عملکرد مثبت خود در حوزه انرژی از آن خود کند. تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری پس از دریافت این تندیس در سخنانی اظهار کرد: شرکت پتروشیمی نوری یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده مواد آروماتیک در جهان و بزرگترین شرکت تولیدکننده این مواد در ایران است که با تولید 4 و نیم میلیون تن محصولات در سال مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: این پتروشیمی در حال حاضر بیش از 1600 کارخانه را تغذیه می کند؛ 60 درصد محصولاتش به خارج از کشور صادر شده و 40 درصد نیز در داخل مصرف می شود.صانعی با بیان این که از سال ها پیش روی بحث انرژی فعالیت های زیادی در پتروشیمی انجام شده و در چند سال گذشته توانستیم به صورت سیستماتیک همه چیز را مورد پایش قرار دهیم، توضیح داد: خوشبختانه با پیاده سازی استاندارد های ایزو 50000 تمام موضوعات مربوط به انرژی به صورت سیستماتیک و مستمر پیگیری شده و اقدامات خوبی انجام شده که ماحصل آن دریافت این جایزه ارزشمند است.