آرشیو سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۵
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از دیوار مکزیک تا دی ان ای «کریستین رونالدو»

هشتگ گذاری یکی از کاربردی ترین ابزارهای شبکه های اجتماعی محسوب می شود و عبارت هشتگ که با علامت # شناخته می شود، برای طبقه بندی کردن موضوعات و دسترسی آسان عموم کاربران سراسر جهان به این برچسب اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا فهرست محبوب ترین و پربیننده ترین هشتگ های یک هفته گذشته آورده شده است.

#MikePompeo

«مایک پمپئو» وزیر خارجه امریکا در جریان مصاحبه ای اعلام کرد که این کشور قصد دارد طی ماه آینده یک کنفرانس بین المللی پیرامون مسائل خاورمیانه و با تمرکز بر فعالیت های ایران را برگزار کند که این مساله مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت.

#TrumpWall

کاربران با بازنشر این هشتگ به تاکید دوباره ترامپ برای ساخت دیوار در مرزهای امریکا و مکزیک و درخواست او برای پرداخت هزینه ساخت دیوار از سوی دولت مکزیک اشاره کردند.

#BernieSanders

این سناتور امریکایی که احتمالا در سال 2020 یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا خواهد بود، از کارکنان زن که در سال 2016 میلادی در ستاد انتخاباتی او حضور داشتند و مورد اتهامات مربوط به بدرفتاری های جنسی قرار گرفتند عذرخواهی کرد.

#CristianoRonaldo

پلیس لاس وگاس در امریکا درخواست کرد یک نمونه از دی ان ای «کریستین رونالدو» مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا را در اختیار داشته باشد تا برای بررسی پرونده اتهامات مرتبط با تعرض جنسی بتوانند از این سرنخ استفاده کنند. این اتفاق در هفته گذشته توجه کاربران اجتماعی را به خود جلب کرد.

#JaymeCloss

حدود سه ماه قبل پس از آنکه خانواده «جیمز کلاز» در خانه خود واقع در شهر ویسکانسین به ضرب گلوله کشته شدند، جست وجوها برای پیدا کردن دختر 13 ساله آنها آغاز شد و هم اکنون ماموران پلیس او را زنده پیدا کردند.

#AndyMurray

«اندی ماری» بریتانیایی که از مشهورترین تنیس بازان جهان محسوب می شود، به علت مصدومیت جدی از ناحیه ران پا اعلام کرد پس از مسابقات ویمبلدون از دنیای تنیس خداحافظی می کند که این اتفاق عکس العمل طیف گسترده کاربران اجتماعی را به دنبال داشت.