آرشیو شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۰۴
اخبار کشور
۳

تشییع چهار شهید بوئینگ 707 در چهار شهر کشور

پیکر های مطهر شهید محمدباقر ندری، داود ذوالفقاری، عزیزالله علیزاده و جواد مرادی که در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 به شهادت رسیدند، روز پنجشنبه در شهرهای خرم آباد، ساوجبلاغ، آمل و کرمانشاه تشییع شدند.

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع پیکر شهید امیر خلبان «محمدباقر ندری» با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و با حضور پرشور مردم تشییع و خاکسپاری شد.

همچنین پیکر مطهر شهید «داود ذوالفقاری» سرتیم گارد و امنیت پرواز هواپیمای 707 ارتش روز پنجشنبه با شکوه خاصی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز تشییع شد.

قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان ساوجبلاغ پیکر این شهید راه خدمت را در شهر هشتگرد مشایعت کردند.

پیکر این شهید پس از تشییع در گلزار شهدای ینگی امام شهر هشتگرد آرام گرفت.

بنابر این گزارش مردم شهرستان آمل هم روز پنجشنبه پیکر شهید عزیزالله علیزاده از شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش را تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان آمل و همرزمان و کارکنان نیروهای هوایی ارتش از مقابل سپاه ناحیه آمل تا میدان 17 شهریور این شهر برگزار شد.

پیکر شهید سرهنگ عزیزالله علیزاده پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای غیاث کلا از توابع بخش دابودشت این شهرستان منتقل شد.

همچنین پیکر مطهر سرگرد شهید «جواد مرادی» از شهدای حادثه سقوط هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی، روز پنجشنبه در میان حزن و اندوه مردم کرمانشاه تشییع شد.

مردم و مسئولان کرمانشاه پیکر پاک این شهید را از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی تشییع کردند.

پیکر این شهید والامقام سپس در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

یک فروند هواپیمای باری متعلق به ارتش روز دوشنبه 24 دی از مبدا قرقیزستان پس از فرود اضطراری در فرودگاهی نزدیک صفادشت کرج دچار آتش سوزی شد و با منزل مسکونی برخورد کرد که بر اثر آن 15 تن از افسران و کارکنان ارتش به شهادت رسیدند.

در این سانحه در مجموع 15 نفر به شهادت رسیدند و دو شهید والامقام اهل مازندران و از شهرستان های چالوس و آمل بودند.