آرشیو سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۱
فرهنگی
۸

روی خط خبر

هوتن شکیبا در فیلم نرگس آبیار

همزمان با انتشار دومین تصویر از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار؛ تصویر نقش اول مرد فیلم با بازی هوتن شکیبا، منتشر شد.«شبی که ماه کامل شد» چهارمین فیلم سینمایی نرگس آبیار به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است، این فیلم عاشقانه ای متفاوت نسبت به آثار قبلی این کارگردان است.

نمایشگاهی از آثار قربانیان اسیدپاشی

چهارمین نمایشگاه «هویت» با ارائه آثار چند تن از قربانیان اسیدپاشی و معلولان جسمی و حرکتی تا پنجم بهمن ماه در موزه رضا عباسی میزبان علاقه مندان است.این نمایشگاه شامل آثار هنری سفال، معرق، منبت و آثار حجمی چوبی است. البته بخش موزه رضا عباسی در حال حاضر به دلیل انجام مرمت تعطیل است.

مریلا زارعی در «مانکن»

«مریلا زارعی» که سابقه بازی در فیلم های سینمایی مانند «درباره الی»، «زیر سقف دودی» و «شیار 143» را در کارنامه خود دارد، در اولین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی، ایفاگر نقش متفاوتی در «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده خواهد بود. «محمدرضا فروتن» نیز به عنوان اولین بازیگر سریال نمایش خانگی «مانکن» انتخاب شده بود.

افتتاح پردیس تئاتر «سپند»

پردیس تئاتر «سپند» با مدیریت جواد افشین نژاد بزودی آغاز به کار می کند. پردیس تئاتر سپند دارای سه سالن با مجموع ظرفیت 520 نفر است که سالن های یک و دو به اجراهای حرفه ای تئاتر اختصاص داشته و پلتفرم این مجموعه با هدف حمایت از کارگردان های جوان در اختیار اجراهای دانشجویی قرار می گیرد.