آرشیو چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۲
فرهنگی
۸

حال عبدی خوب است

ماجرا از یک عکس شروع شد. تصویراکبرعبدی در بخش اورژانس بیمارستان آمل که در این یکی دو روز در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده، خیلی ها را نگران حال این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون کرد.

ساعاتی از بازنشر این عکس در فضای مجازی نگذشته بود که صحبت های حسین قناعت، خیال علاقه مندان این بازیگر محبوب را راحت کرد: «خوشبختانه هیچ مشکل خاصی نبوده و ایشان فقط ویزیت شدند، بعد از ویزیت مرخص شدند و الان در مسیر صحنه هستند تا ادامه کار را با ایشان بگیریم».

اکبر عبدی که این روزها در سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت در آمل مشغول به کار است حوالی ساعت 6 بامداد (سه شنبه دوم بهمن ماه) به دلیل تعریق شدید و افزایش فشار خون، راهی بیمارستان می شود و چون پیش از این سابقه دیابت و پیوند کلیه داشته برای اقدامات کامل درمانی ساعاتی در بیمارستان تحت نظر قرار می گیرد. آن طور که حسین قناعت به ایسنا خبر داده حتی بعد از انجام آزمایش های تکمیلی جلوی دوربین این سریال حاضر می شود. حسین قناعت با اطمینان از بهبود حال عبدی، این گلایه را هم مطرح کرده که عکس گرفتن از حضور این بازیگر در اورژانس و بازنشر آن در فضای مجازی چه تبعات نگران کننده ای داشته است: «فردی ایشان را در بیمارستان دیده و از او عکس گرفته و این عکس را پخش کرده است. این مساله بی اخلاقی برخی کاربران فضای مجازی است که گوشی دست خود می گیرند و خبری را به اشتباه منتشر می کنند. متاسفانه هیچ امنیتی برای بازیگران وجود ندارد. با پخش این عکس 20 نفر از صبح به من زنگ زدند، در حالی که ما سر فیلمبرداری سریال «شش قهرمان و نصفی بودیم.»