آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۶
ورزشی
۲۳

روزنامه های ورزشی جهان

اسپورت (اسپانیا)

این نشریه به دیدار شب گذشته بارسلونا و خیرونا پرداخته که ادامه ای بر مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال اسپانیا بود و به بارسا این فرصت را داد که با رویکرد مجدد به لیونل مسی شکست هفته پیش خود مقابل سه ویا را که در جام حذفی و در غیاب مسی حاصل آمد، به گونه ای جبران کند. اسپورت مسابقه جالب روز گذشته جوکوویچ و نادال در فینال تنیس اوپن استرالیا 2019 را هم زیر ذره بین برده است.

اکسلسیور (مکزیک)

این روزنامه آخرین تحولات لیگ فوتبال مکزیک را بررسی کرده و از جایگاه تیم های آمه ریکا و نکاکزا سخن گفته و نیم فصل دوم این مسابقات را نیز از حالا پیش بینی کرده و به بوته نقد کشیده است. اکسلسیور به دوره جدید مسابقات کوپا آمه ریکا هم که تابستان سال آینده در برزیل برگزار می شود، اشاره کرده و از تبعات قرعه کشی مرحله گروهی آن خبر داده است.

کوریره دلو اسپورت (ایتالیا)

تساوی بدون گل شنبه شب میلان و ناپولی در مسابقات هفته جاری لیگ فوتبال ایتالیا، عکس و خبر اول این روزنامه را شکل داده است. کوریره به دیدار شب گذشته یوونتوس و لاتزیو هم که کریس رونالدو و چیرو ایموبیله را رو در رو ساخت، اشاره کرده و آن را نبرد گلزنان چیره دست نامیده است. آخرین وضعیت پریشیچ، مدافع چپ اینتر نیز در این روزنامه تشریح شده است.