آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۶
ورزشی
۲۲

جام ملت ها

تمام بلیت های ایران - ژاپن فروخته شد

درحالی که تیم ملی در ورزشگاه هزاع بن زائد شهرالعین به مصاف ژاپن خواهد رفت، تمام بلیت های این دیدار به فروش رفته است. این ورزشگاه دارای 25 هزار صندلی است.

جام ملت ها 2019، قتلگاه مربیان

جام ملت های آسیا در سال 2019 رکورد جالب توجه و بی سابقه ای در برکناری یا کنار رفتن مربیان به ثبت رسانده است. در حالی که تنها 3 مسابقه تا پایان جام باقی مانده، تاکنون مربیان زیادی جایگاه خود را از دست داده اند. راییواچ سرمربی صربستانی تایلند، اشتانگه سرمربی آلمانی سوریه، مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی چین، خوان پیتزی سرمربی اسپانیایی عربستان، استیون کنستانتین سرمربی انگلیسی هند، میروسلاو اسکوب سرمربی اهل جمهوری چک بحرین، اسون گوران اریکسون سرمربی سوئدی فیلیپین، رادولوویچ سرمربی لبنان مربیان کنار رفته هستند.

فغانی: توقع نداشتم فقط 2 بازی قضاوت کنم

علیرضا فغانی در واکنش به اینکه قضاوت های بیشتری به او در جام ملت ها داده نشده، گفت: «خود من توقع نداشتم در این دوره از مسابقات فقط 2 بازی قضاوت کنیم اما به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی خواهد داوران خودش را از دست بدهد و از آنها محافظت می کند.» داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره پیش بینی اش از بازی ایران و ژاپن گفت: «به نظر من مهم ترین محک تیم ملی ایران در بازی مقابل ژاپن خواهد بود. ژاپنی ها تا اینجا ناپلئونی برنده شده اند اما موضوعی که درباره آنها وجود دارد، این است که بازیکنان ژاپن در لحظات تاثیرگذار هستند. مثل بازی پرسپولیس با کاشیمای ژاپن که عملکرد بازیکنان ژاپنی کاملا مشخص بود و از لحظات بخوبی استفاده می کردند. من در نهایت فکر می کنم تیم ملی ایران بتواند قهرمان آسیا شود.»