آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*سی و نهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه برگزار می شود و تاکنون کشورهای آذربایجان، ترکیه، بلاروس، ارمنستان، مجارستان، قرقیزستان، هلند و سریلانکا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.با توجه به فاصله 10 روزه تا آغاز این رقابت ها احتمال افزایش تعداد تیم های خارجی وجود دارد.

*مسابقات جهانی تنیس روی میز اول تا هشتم اردیبهشت ماه 98 در بوداپست مجارستان برگزار می شود و از ایران در بخش بانوان، مهشید اشتری و ندا شهسواری که دو نفر اول بازیکنان ایرانی در رنکینگ جهانی هستند به این مسابقات اعزام می شوند.این مسابقات در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار می شود و ملی پوشان ایران به مصاف حریفان خود می روند.

*حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، در حکمی علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان را بعنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب کرد.رضایی نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و دارنده مدال برنز جهان است که سابقه نایب رئیسی و سخنگویی فدراسیون کشتی را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون سرمربی تیم کشتی آزاد امید (زیر 23 سال) است.

*ناظری دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان از ثبت نام 8 نفر برای تصدی ریاست این فدراسیون خبر داد و گفت: مدارک افراد ثبت نام کننده برای بررسی به وزارت ورزش و جوانان ارسال می شود. دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان با اشاره به اینکه کمیسیون تطبیق صلاحیت افراد را تعیین خواهد کرد، افزود: آقایان سیدرضا میرابوطالبی، سهیل یوسف نیا، فریدون یوسف شاهی، میعاد صادقی، ابراهیم نوزایی، یاشار بی غم و خانم ها سعیده صادقی و غزاله امیرابراهیمی برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان اقدام به ثبت نام کرده اند.