آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۲
شهرستان ها
۷

شهرداری، بانک صادرات ایلام را پلمب کرد

شهرداری ایلام در اجرای وصول مطالبات خود از ادارات، ارگان ها و نهاد های مالی و بانکی استان ساختمان بانک صادرات شعبه «سعدی» را پلمب کرد.

شهرداری برای جلوگیری از رفت و آمد مردم و کارکنان این بانک در جلوی در آن بلوک های سیمانی بزرگ قرار داده است.

اما نکته جالب در این ارتباط بی توجهی بانک صادرات شعبه «سعدی» است، طوری که مدیر این شعبه اقدام به جابجایی بلوک های سیمانی کرد و به صورت غیرقانونی اقدام به رفع پلمب کرده که این اقدام غیرقانونی سبب احضار وی به مراجع قضایی شده است.

شهردار ایلام، اظهار داشت: بانک صادرات 22 میلیارد ریال به شهرداری ایلام بدهی دارد و به همین علت ساختمان بانک صادرات در ایلام پلمب شده است.

طالب صادقیان، گفت: پروژه های فراوانی در ایلام در دست اجراست و پروژه های جدید نیز در حال کلنگ زنی است و شهرداری نیازمند اعتبارات مالی برای پروژ ه های خود است و در این جهت بیش از 64 میلیارد تومان از ادارات استان طلب دارد و برای وصول این مبلغ چاره ای جز برخورد برای وصول مطالبات خود ندارد.

وی یادآورشد: درآمد شهرداری از پرداخت عوارض و مالیات مردم تامین می شود و شایسته نیست برخی ادارات برای پرداخت حق و حقوق مردم برای نگهداری شهر با مماشات برخورد کنند.

سرپرستی بانک صادرات در استان ایلام نیز با صدور اطلاعیه ای از پلمب بانک صادرات شعبه «سعدی» ایلام به عنوان بدعهدی شهرداری یاد کرد و گفت: اقدام شهرداری ایلام نقض توافق حاصله بوده است.

بانک صادرات شعبه سعدی با اقدام به فک پلمب انجام شده توسط مرجع قضایی احضار و تاکنون از نتیجه برخورد مقام قضایی گزارشی در دست نیست.