آرشیو چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۲۰
صفحه آخر
۱۲

رهبر اقلیت سنا: دولت آمریکاغرق در بی کفایتی است ترامپ طبقه متوسط را به قهقرا برد

رهبر اقلیت سنای آمریکا علیه سخنرانی ها و سیاست های رئیس جمهور این کشور موضع گرفت و گفت که دولت در بی کفایتی غلت می زند و «دونالد ترامپ» طبقه متوسط آمریکا را به قهقرا برده است.

سناتور«چارلز شومر» دیروز گفت: ترامپ احتمالا در سخنرانی امروزخود، خطاب به ملت خواهد گفت که آمریکا قوی است، اما حقیقت این است که وضعیت اقتصادی دولت آمریکا تحت رهبری ترامپ، طبقه متوسط کشور را رو به افول می برد… این وضعیت حکایت از بی کفایتی می کند.به گزارش ایسنا، سناتور شومرضمن انتقاد از سیاست های اقتصادی، مالیاتی، درمانی و خارجی رئیس جمهور آمریکا، ادامه داد: رئیس جمهور تصمیمات (مهم را ) فی البداهه و بر اساس چهره شخص مقابلش می گیرد و این ما هستیم که باید هزینه این تصمیمات را بپردازیم! وی در مورد پیامد های منفی تصمیمات ترامپ هشدار داد.شومر رئیس جمهوری آمریکا را به تلاش برای چشم پوشی از حقیقت متهم کرد و گفت: مسئله اینجاست که در سخنرانی ترامپ چقدر مطالب اشتباه، ساختگی و منحرف گفته می شود.

تحریم سخنرانی ترامپ

با خودداری «ایرل بلومنور» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، از مشارکت در سخنرانی دیروز ترامپ، شمار نمایندگانی که رسما اعلام کرده بودند در این سخنرانی شرکت نمی کنند، به چهار نفر رسیده است. پیش از این، «استیو کوهن» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، « جان لوییس» و «هنک جانسن» نمایندگان ایالت «جورجیا»، دیگر نمایندگانی هستند که اعلام کرده اند در سخنرانی سالانه 2019 شرکت نمی کنند.

این نمایندگان ترامپ را دروغگو می دانند.