آرشیو چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۷
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

ë اختراع نوعی سرسیلندر/ سهراب بادفر: نوعی سرسیلندر اختراع کرده ام که پس از سال ها رنج و زحمت روی این پروژه و گرفتن تمامی تاییدیه های لازم هیچ ارگانی از ما حمایت نمی کند و تنها سنگ جلو پایمان می اندازند، مگر نه اینکه هدف ما نخبگان خودکفایی کشورمان در زمینه سوخت و پتروشیمی در دور زدن تحریم هاست؟ خواهشمند است مصاحبه ای در این زمینه ترتیب داده شود تا این اختراع به مسئولان و مردم کشور معرفی شود.

ë مشکلات یک هموطن/ آقای جانبازی از کرج: برای برگزاری عروسی فرزندان خود مبلغ 60 میلیون تومان قرض کرده ام و به خاطر مشکلات مالی قادر به پرداخت یک دفعه آن نیستم. از خیرین و مردم عزیز کشور درخواست دارم مبلغ فوق را به صورت وام در اختیارم قرار دهند تا بتوانم بدهی خود را پرداخت نمایم و در مقابل متعهد می شوم ماهانه مبلغ یک میلیون تومان بازپرداخت کنم.

ë اجازه افزایش قیمت نامعقول به متخلفان ندهیم/ 263… 0938: از دست اندرکاران محترم ستاد تنظیم بازار مصرانه تقاضامندیم با برقراری ثبات قیمت ها به متخلفان طمعکار، اجازه تعیین و افزایش قیمت به صورت خودسرانه و نامعقول را ندهند. کسانی که با فشار های اقتصادی زمینه ساز فشارهای روحی و جسمی مردم شدند امیدواریم با تدبیر و برخورد مسئولان محترم، دیگر این وقایع بسیار تلخ تکرار نشود.