آرشیو شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۳۳۵۸
سیاست
۲

عملکرد دولت های پس از انقلاب به روایت حاجی

مرتضی حاجی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت وگو با «شفقنا» به مناسبت نزدیک شدن به ایام سالگرد انقلاب اسلامی، درباره دولت دفاع مقدس گفت: «ما در دولت دفاع مقدس نرخ تورم پایینی را شاهد بودیم و پول ملی ما چندان تضعیف نشد و درعین حال تمایل به سرمایه گذاری در کشور وجود داشت. اولین مشخصه دولت آقای موسوی برخورداری از اعتماد مردم و پشتیبانی و حمایت آنها بود». وی ادامه داد: «باید به نقش حضرت امام خمینی در حمایت از دولت توجه کنیم که به عنوان مکمل اعتماد مردم به دولت به عنوان حمایت رهبری از دولت وجود داشت. آن دولت توانست زندگی مردم را با تورم کمی تامین کند و نیازهای روزمره مردم را از طریق کالابرگ هایی که توزیع می شد، تامین کند و کسی دغدغه حداقل تامین معاش خود را نداشت. از این جهت دولت موفق بود، اگرچه در سیاست خارجی مشکل داشتیم».

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.