آرشیو شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۹
ورزشی
۲۳

روزنامه های ورزشی جهان

توتو اسپورت (ایتالیا)

همه گزینه های جانشینی ماسیمیلیانو الگری در صورتی که وی یوونتوس را در پایان فصل ترک گوید، مطلب اصلی این نشریه است. دردسرها و حاشیه های ناشی از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی اینتر از مائورو ایکاردی آرژانتینی، از سایر مطالب اصلی توتو اسپورت به شمار می آید و این روزنامه، شرایط آ.اس.رم بعد از پیروزی اخیرش مقابل پورتو را نیز بررسی کرده است.

مارکا (اسپانیا)

تبعات پیروزی دشوار 1-2 رئال مادرید در زمین آژاکس در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که طی آن سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی ها دو اخطاره و از شرکت در دیدار برگشت محروم شد، صفحه اول این روزنامه را درنوردیده است. مارکا البته از مصاحبه ای تازه با دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید غافل نمانده و در مورد جرارد پیکه از بارسلونا و دستاوردهای اخیر او نیز مطلبی دارد.

اکیپ (فرانسه)

«آخرین حرف های ریبری» اشاره ای به جدیدترین مصاحبه ستاره فرانسوی و پرسابقه بایرن مونیخ با این هفته نامه معتبر و نشانگر راهی است که این مهاجم 36 ساله برای آینده خود برگزیده و فرجام آن طبعا یک بازنشستگی غیرقابل اجتناب در آینده بسیار نزدیک است. اکیپ تساوی پرگل و تماشایی رنه فرانسه با بتیس اسپانیا در مسابقات لیگ اروپا را نیز ارزیابی کرده است.