آرشیو یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۰
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

جهیزیه دو خواهر را دزدیدند/آقای علیمی: اینجانب از اهالی سعادت آباد هستم. دزدانی که سابقه سرقت از محله کوی فراز خیابان بیدار شرقی داشته اند، اخیرا هم از منزل یک مادر و دو خواهر بی پدر در قسمت تعاونی نشین شهرک غرب خیابان هرمزگان که با سال ها تلاش و کار و جدیت جهیزیه برای دخترشان تهیه کرده بودند، اقدام به سرقت کرده اند. از کلیه مسئولان محترم نیروی انتظامی درخواست رسیدگی به این مشکل در این منطقه را داریم.

میزان عیدی بازنشسته ها/ فتح الله عدنی: عیدی بازنشسته ها 930 هزار تومان تعیین شده است. می خواستم بگویم این مبلغ حتی کفاف هزینه های یک فرزند را هم نمی دهد. حالا ما چطور می توانیم با این مبلغ سایر هزینه های سرسام آور زندگی را تامین کنیم. مسئولان کمی هم واقع بین تر باشند.

اجازه افزایش قیمت نامعقول به متخلفان ندهیم/ 263… 0938: از دست اندرکاران محترم ستاد تنظیم بازار مصرانه تقاضامندیم با برقراری ثبات قیمت ها به متخلفان طمعکار، اجازه تعیین و افزایش قیمت به صورت خودسرانه و نامعقول را ندهند. کسانی که با فشار های اقتصادی زمینه ساز فشارهای روحی و جسمی مردم شدند امیدواریم با تدبیر و برخورد مسئولان محترم، دیگر این وقایع بسیار تلخ تکرار نشود.

بعد از هفتاد سالگی فوت کنی کمک هزینه تعلق نمی گیرد/ سعید عزیزی از اهر: برای بازنشسته ای که سال ها از حقوقش بابت بیمه عمر کسر شده است اگر بعد از هفتاد سالگی فوت کند کمک هزینه تعلق نمی گیرد. چرا؟ مگر مرگ دست خود انسان است؟ با این هزینه گزاف کدام نهاد یا سازمان رسیدگی می کند؟ لطفا پاسخ بدهید.

به درختان بلوار ری رسیدگی کنید/ 132…0936: از دو شهرداری منطقه 20 و باقرشهر و شرکت نفت تقاضا داریم به درختان بلوار تاسیسات نفتی ری و خیابان های مجاور آن از لحاظ هرس و کودپاشی رسیدگی کنند و مسئولیت رسیدگی به درختان را به عهده بگیرند. رهایی چند ساله این درختان باعث افزایش آلودگی در این منطقه شده و پالایش و پخش فرآورده های نفتی به مرور تشدید شده و سلامتی کارکنان این مجموعه را به خطر انداخته است. لطفا رسیدگی کنید.

گلایه ازخط بازار صادقیه/ 752… 0912: تعدادی از مسافران خط بازار صادقیه از وضع نامناسب آمدن ون در ساعت پایانی روز گله مند هستیم. به طوری که یک ساعت منتظر آمدن ون می مانیم، ولی ناگزیر با خودروهای گذری با قیمت زیاد به مقصد می رویم. لذا خواهشمندیم نظارت بیشتری بر خط و رانندگان انجام شود.